حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس غبار روبی شد

غبار روبی و عطرافشانی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

طبس نیوز: غبار روبی و عطرافشانی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مداحی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت آقایان جلال ابراهیمی و حسین داریوش از برنامه های این محفل معنوی بود.

در مراسم غبار روبی امام زاده طبس ضریح مطهر حضرت حسین‌ بن موسی‌الکاظم(ع) با گلاب ناب شستشو داده شد و وجوه جمع‌ آوری شده به حساب مربوطه واریز شد .

در آیین غبارروبی مرقد منور حضرت حسین ‌بن موسی‌الکاظم(ع)، امام جمعه طبس،امام جمعه موقت طبس؛  مسئول دفتر امام جمعه طبس، مدیرعامل مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین ‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس ؛ معاون استاندار و فرماندار طبس  و جمعی از روحانیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان و سایر اقشار مردم این شهرستان حضور داشتند.

در تعطیلات نوروز  بیش از یک میلیون نفرزائر و مسافر که از اقصی نقاط کشور از طریق شهرستان طبس به آستان‌ بوسی حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) می ‌رفتند، مرقد مطهر حضرت حسین ‌بن موسی ‌الکاظم(ع) را زیارت کردند.

حضرت حسین ‌بن موسی‌الکاظم(ع) برادر گرامی هشتمین پیشوای شیعیان جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =