مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان طبس برگزار شد

مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز، در محل فرمانداری ویژه مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد.

در رای گیری انجام شده محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهرطبس شد، سیدعلی هاشمی نائب رئیس، حسین باقری زاده خزانه دار، غلام حسین طاهری منشی اول، زهرا حسین پور منشی دوم انتخاب شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) شروع به کار شورای اسلامی شهر طبس در استانه ی هفته دولت را با برکت برشمرد وگفت: مردم به شما اعتماد کردند و رای دادند و برای اولین بار است که نماینده زنان نیز در این شورا حضور دارد که امیدواریم شاهد قدم‌های خوب توسعه ای در شهرستان طبس باشیم.

طلایی مقدم همچنین از شورای چهارم تشکر کرد و در ادامه افزود: همراهی و همدلی درشوراهای پنجم در هر سه شهر مشهود است که خداوند را شاکرم.

مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر دیهوک نیز برگزار شد و  حجت الاسلام معصوم زاده رئیس شورا دیهوک، خدابخش اختیاری نائب رئیس، حسن حامدی خرانه دار، حسن نعمتیان منشی اول، حسین لطفی منشی دوم انتخاب شدند.

مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر عشق آباد در محل معاونت استانداری و فرماندار ویژه طبس برگزار شد.

دراین جلسه با انجام رأی گیری، ابراهیم علی پور رئیس، طاهره ایلخانی نایب رئیس، محمدحسن غلامی خزانه دار، مهدی مرادی منشی اول، ابوطالب برهانی منشی دوم انتخاب شدند.

فرماندار ویژه طبس در این جلسه از اعضای شورا خواست نگاه خود را به توسعه شهرستان و شهر عشق آباد معطوف کنند و در کارهای اجرایی مستقیم ورود پیدا نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =