وحدت و همدلی اعضای شوراها نقش مهمی در توسعه خواهد داشت

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در پیامی با تبریک آغاز به کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا، وحدت و همدلی اعضای شوراها را از عوامل اصلی توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها دانست.

به گزارش طبس نیوز،سیدمهدی طلائی مقدم به مناسبت آغاز به کار دوره پنجم شوراهای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

شورای اسلامی تبلور کرامت مردم بر مردم و مردم سالاری دینی است که این مهم به برکت نظام جمهوری اسلامی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن محقق شده است لذا جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا جایگاهی بسیار ویژه و خاص است.

بدون شک وحدت و همدلی اعضای پنجم شورای اسلامی شهر یا روستا و تسری آن به جامعه و مردم و به تبع آن مسئولین نقش بسیار مهم و ارزنده ای در پیشرفت و توسعه شهرها و روستاهای محل خدمت از دیهوک طبس تا بخش مرکزی و دستگردان خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان طبس در دوره چهارم شروع به کار شورای اسلامی دوره پنجم را تبریک عرض می نمایم.

آرزومندم شورای اسلامی جدید با در نظر گرفتن قرآن و عترت، همان گونه که امروز سوگند یاد می‌کنند و با اشرافیت کامل به قوانین و برنامه‌های پنجساله به ویژه برنامه ششم و دستورالعمل ها و آیین ها و سند توسعه چشم انداز شهرستان در راستای وظایف واصله محوله و در سایه الطاف خداوند بخشنده مهربان و منویات مقام معظم رهبری و اهداف در سیطریه و امید خوب باشید.

سید مهدی طلائی مقدم

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =