سامانه تله متری و مانیتورینگ در طبس راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه تله متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد.

طبس نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه تله متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سید مجتبی عراقی زاده که امروز به منظور تحویل و تحول اداره آب و فاضلاب به طبس سفر کرده بود در حاشیه جلسه ای که در فرمانداری طبس برگزار شد درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: بزودی در شهرستان طبس سامانه تله متری و مانیتورینگ راه اندای می شود.

وی ادامه داد: کل شهرهای استان خراسان جنوبی سامانه تله متری و مانیتورینگ شبکه های شهری انجام شده که به مدیریت مصرف کمک شایان توجهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه  سامانه تله متری و مانیتورینگ شبکه ها ی منابع آب شهری در طبس با فوریت انجام خواهد شد، تصریح کرد:  با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک خواهد شد.

وی افزود: شهرستان طبس تاحدودی ازمشکل کم آبی و بویژه آب کیفی رنج می برد و با توجه به مطالعات انجام شده راه اندازی تصفیه خانه آب طبس میتواند قدمی بلند در رفع مشکل آب کیفی طبس برداشته شود.

عراقی زاده تاکید کرد: طبس ۲۵ حلقه چاه آب دارد ولی این منابع محدود هستند و مسئله مهم نه تنها در طبس بلکه در کل استان خراسان جنوبی حفظ منابع آبی در اختیار است.

 هدر رفت ۲۷ درصدی آب در خراسان جنوبی/ پرداخت غیر حضوری ۸۹ درصد قبوض آب

وی عنوان کرد:  بطور متوسط حدود۲۷ درصد از اب استان خراسان جنوبی  به عنوان هدر رفت از بین میرودکه  اگر بتوانیم این آب را با برنامه هایی که در اصلاح شبکه ها انجام می شود و مدیریت مصرف شهری نگه داریم و مصرف مردم را کاهش  دهیم کمک قابل توجهی به حفظ  و کمبود منابع آبی استان کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی عنوان کرد : در استان خراسان جنوبی حدود ۸۹ درصد از مشترکین پرداختهای  قبوض  آب خود را به صورت  غیر حضوری انجام  می دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات واحدهای شهری اب و فاضلاب استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه می شود، گفت: این  امر به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان انجام شده است.

عراقی زاده ادامه داد:  خدمات فروش انشعاب، خدمات پس از فروش شامل تعویض کنتور، تغییر نام، تغییر کاربری و کلیه امور مربوط به مشترکین آب و فاضلاب را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده ایم.

وی سرعت در ارائه خدمات، تمرکزدایی و رفاه بیشتر مشترکین و اجرای ناحیه محوری را از جمله مزایای ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =