آمادگی وزارت دفاع برای سرمایه گذاری در معادن زغال سنگ طبس

بنیاد تعاون وزارت دفاع مصمم است پس از بررسی زمینه‌های سرمایه گذاری در معادن زغال سنگ طبس، بستر اشتغال و خدمت به مردم این شهرستان را فراهم کند.

طبس نیوز: بنیاد تعاون وزارت دفاع مصمم است پس از بررسی زمینه‌های سرمایه گذاری در معادن زغال سنگ طبس، بستر اشتغال و خدمت به مردم این شهرستان را فراهم کند.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از معادن زغال سنگ طبس افزود : این بازدید به منظور آشنایی با نحوه تولید و نوع کار انجام گرفته در معادن طبس انجام شد که پس از بررسی زمینه های سرمایه گذاری ، بنیاد تعاون وزرات دفاع حضور و ورود پیدا کرده و در این معادن سرمایه گذاری می کند.

امیر سرتیپ رفیعی گفت : در این سفر ظرفیت های شهرستان طبس برای سرمایه گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع ارزیابی شد که با توجه به وجود دانش حرفه ای ، نیروی کار متخصص و دلسوز ، بازار فروش و مصرف و نیز سرمایه های موجود می توانیم با همکاری مسئولان ، مردم ، سرمایه گذاران ، بانک ها و بخش خصوصی امسال نیز از تحریم ها عبور و حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنیم.

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع افزود: در معادن طبس تلاش مقدس مردمانی را دیدیم که بی توجه به فشارهای دشمن و تحریم های شکننده برای آبادانی و سرافرازی ایران زحمت می کشند و مصداق خلق حماسه اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند.

مرجع: واحد مرکزی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =