طبس نماد شکست قدرت پوشالی آمریکا در جهان

نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به حادثه ۵ اردیبهشت سال ۵۹ در صحرای طبس، گفت: نام طبس نماد شکست قدرت پوشالی آمریکا در جهان است.

طبس نیوز: نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به حادثه ۵ اردیبهشت سال ۵۹ در صحرای طبس، گفت: نام طبس نماد شکست قدرت پوشالی آمریکا در جهان است.

محمد علی عبداله زاده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،  با یادآوری ناکامی آمریکا در عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس، گفت: نام طبس امروز به نماد شکست قدرت پوشالی واشنگتن در جهان تبدیل شده است.

تماینده مردم طبس، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند، شن های صحرا که بالگردهای آمریکایی را زمین گیر کردند مامور خدا بودند، تصریح کرد: در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ به دلیل نوپا بودن نهال انقلاب، زیرساخت های نظامی کشور کامل نبود و ارتش آمریکا برای آزادی جاسوس های خود اقدام کرد اما همچون سپاه ابرهه زمین گیر شد.

وی با تاکید براینکه در عملیات پنجه عقاب اشتباه استراتژیک و ضعف لجستیک ارتش آمریکا سبب زمین گیر شدن آنها در طبس شد، ادامه داد: در این عملیات نظامی محمد منتظر قائم  تنها شخصی بود که از نیروهای ایرانی به فیض شهادت نائل شد اما ۸نیروی آمریکایی در این عملیات با اراده خداوند کشته شدند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: استکبار جهانی ترس و بیم از این را داشت که جاسوسانی دستگیر شده از سوی نیروهای خط امام، اطلاعاتی را فاش کنند که واشنگتن را بیش از این مقابل مردم ایران رسوا کند از این رو سعی شد در عملیاتی برق آسا مانع از این امر شوند که خداوند متعال همان گونه که با فرستادن ابابیل سپاه تا بن دندان مسلح ابرهه را ناکام گداشت این بار با فرستادن طوفان شن ابرهه زمان را رسوا کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس دو پیام عمده داشت، گفت: اولین پیام به جهانیان این بود که قدرتی که آمریکا آن را در بوق کرنا کرده پوشالی است و دومین پیام این بود که غرب به ویژه آمریکا هیچ گاه به فکر حمله نظامی به کشورمان نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =