شباهت میز اوباما و میز بعضی دوستان داخلی!

تازگی‌ها که گزینه‌های روی میز اوباما، روی میز بعضی دوستان داخلی هم پیدا شده و نمی‌دونم، این همون کپی برابر اصله؟ یا نه، همون گزینه اوباما هست که قرض گرفته شده؟!

طبس نیوز: تازگی‌ها که گزینه های روی میز اوباما، روی میز بعضی دوستان داخلی هم پیدا شده و نمی دونم، این همون کپی برابر اصله؟ یا نه، همون گزینه اوباما هست که قرض گرفته شده؟!

این میز اوباما هم آخرش کار دست ما میده….
تازگی ها که گزینه های روی میز اوباما، روی میز بعضی دوستان داخلی هم پیدا شده و نمی دونم، این همون کپی برابر اصله؟ یا نه، همون گزینه اوباما هست که قرض گرفته شده ؟!!!
خوب اون گزینه چی هست؟
درست حدس زدید، “رابطه با آمریکا” ، البته روی میز اوباما، گزینه “رابطه با ایران” هست، و این اختلاف یه چیز طبیعیه…

میز اوباما

اما ما که به خاطر هوش سرشارمون هنوز تو تناقضات و راه های زیاد فرعی موندیم و هیچ کس هم پیدا نشد به ما حالی کنه این رابطه با آمریکا واسه چی اینقدر مهمه؟ ، و چرا دوستان داخلی مدتیه پشت اون میکروفن قشنگا، که آدمو گول میزنه، و همش حس می کنی، واسه خودت کسی میشی، میگن تعامل با دنیا و ..؟
همینجوری داد رابطه رو می زنند، و آخرش درست و حسابی نگفتند رابطه چه مشکلی رو قراره حل بکنه؟؟؟
تا جایی هم که یادمه، رو میز اوباما گزینه ارزونی مرغ و برنج نبود، تازه گزینه برگشت همه اون پول تو جیبی های ملت ما هم که ده ها سال همینجوری کش می رفتند روی میز نبود (حالا اگه سر خورده افتاده زیر میز من نمی دونم)، یا گزینه جواب دادن به ملت ایران، به خاطر همه بی احترامی ها و عربده کشی ها و حق کشی های این سال ها نبود…یا گزینه جواب گویی به همه کشتارها و قتل هایی که سالها دخالتشون در اونها ثابت شد، روی میز نبود…
میزی که ما بهش یه کم علم پیدا کردیم، چند تا گزینه فکستنی و پوسیده بیشتر نداشت، یکیش رابطه بود، البته با قبولی شرایط آمریکا از طرف ایران، یکی دیگش حمله نظامی بود، و سومی هم تحریم های اقتصادی بود، تا جونمون در بیاد…
البته ما با گزینه های اوباما صفا می کنیم، رابطه رو که با “قبولی شرایط خودمون” قبول داریم، که البته در این صورت غیر ممکن می شه، یعنی این گزینه که روی میز دوستان داخلی هست، گزینه آمریکایی هاست که قرض گرفته شده و این گزینه نسخه ایرانی نداره، حتی نسخه اسلامی هم نداره (آیه ۵۱سوره مائده و…)
در مورد حمله نظامی هم، اوباما البته اون وقتا نبوده و یا اگه بوده دوران کودکی رو سپری میکرده و یادش نیست که تو طبس، بابابزرگهاش بیچاره شدند، تو جنگ ۸ ساله هم که خودشو، و طوله بزرگه (صدام)، و ده ها توله دیگش رو یجا دادیم به باد…راه و بی راه هم که از ناو های جنگی تو خلیج فارس عکس یادگاری بر می داریم، دو سه تا پهپادشون هم زورکی هدیه گرفتیم….
سومی هم گزینه تحریم هست که….
البته اینجا جا داره به خاطر کمکی که آمریکا در طی این ۳۴ – ۳۵ سال به ما واسه خودکفا شدنمون کرد، تشکر ویژه کنم، و جا داره از همین جا دست دشمنان اوباما رو ماچ کنم (دست خودش که نجسه)، که داره همین کار رو با قدرت بیشتری انجام می ده،  آمریکا با دادن هدیه “تحریم” زحمت زیادی کشید، که ما طی این سال ها به سرنوشت کشورهای عربی دچار نشویم….آقا دوباره تشکر….
این سه گزینه چند تا چیزو ثابت می کنه:
۱) میز آمریکا خیلی کوچولو هست و جا واسه گزینه دیگه ای نداره، مثلا ارزونی مرغ و برنج افتاده زیر میز (آخه لامصب کسی هم برنمی داره بذاره بالا، یه مرغ و برنج بی دردسر بخوریم !!!)
۲) میز جا داره، اوباما خالی بسته که گزینه ها رو میزه و جز این سه تا گزینه ای نیست….
۳) میز اوباما کوچولو نیست، گزینه ها هم زیر میز نیست، اون گزینه های روی میز خیلی سنگینه، ممکنه میز بشکنه…
۴) خانم اوباما (میشل) وسواس شدید داره، و به اوباما گفته وای به حالت مرغ و برنجو بذاری روی میز، همون سه تا بسه…(شایدم داده ناهار کوفت کرده)
۵) بچه های اوباما آتیش پاره هستند، اینقدر با این گزینه ها ور رفتند که اصلا معلوم نیست مرغ و برنجش کجا رفته، البته گزینه هایی که اصلا نمی شه دست زد و خود اوباما هم عاجز مونده رو روی میز جاگذاشتند …
۶) اصلا میزی وجود نداره، گزینه ها سر حوض گذاشته شده و بنابرین همش آبکی از آب در اومده…
به هر حال تو این همهمه واژگان و به هم ریختگی مطالب، می خواستم به دوستان داخلی تذکری داده باشم…
و اون اینکه:
۳۵ سال که تحمل کردید؟ چند سال دیگه هم صبر کنید، بهتون قول می دم نسل ما دمار از روزگار این متکبر تازه به دوران رسیده درآره، احتمالا شما دوستان عزیز، چون سن و سالی ازتون گذشته و سال های نبرد خستتون کرده، دیگه کمی باید استراحت کنید، و صحنه رو واسه اونا که انگیزه مثبتی برای مبارزه دارند، خالی کنید…
قربونتون برم…
در ضمن حرف های امام خامنه ای یادتون نره:
در مورد رابطه با آمریکا منظورمه….

مرجع: وبلاگ حکمت ما ( hikmatema.blogfa.com )

2 دیدگاه دربارهٔ «شباهت میز اوباما و میز بعضی دوستان داخلی!;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهار =