سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در طبس راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه‌اندازی سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد و گفت: با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک می‌شود.

طبس نیوز: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه‌اندازی سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد و گفت: با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه تله متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد.

سید مجتبی عراقی زاده گفت: در کلیه شهرهای استان خراسان جنوبی سامانه تله متری و مانیتورینگ شبکه های شهری انجام شده که به مدیریت مصرف کمک شایان توجهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه  سامانه تله متری و مانیتورینگ شبکه های منابع آب شهری در طبس با فوریت انجام خواهد شد، تصریح کرد:  با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک خواهد شد.

وی افزود: شهرستان طبس تاحدودی از مشکل کم آبی رنج می برد و با توجه به مطالعات انجام شده راه اندازی تصفیه خانه آب طبس می تواند قدمی بلند در رفع مشکل کیفیت آب طبس برداشته شود.

عراقی زاده تاکید کرد: طبس ۲۵ حلقه چاه آب دارد ولی این منابع محدود هستند و مسئله مهم نه تنها در طبس بلکه در کل استان خراسان جنوبی حفظ منابع آبی در اختیار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =