اطعام ۳۵ هزار نفر از محل درآمد موقوفات طبس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار نفر از محل درآمد موقوفات در طبس اطعام می‌شوند.

طبس نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار نفر از محل درآمد موقوفات در طبس اطعام می‌شوند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی‌زاده با اشاره به تعداد بقاع متبرکه شهرستان طبس اظهار داشت: این شهرستان دارای هفت بقعه متبرکه است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای یک قدمگاه است، ادامه داد: این قدمگاه تاکنون تحت تصرف اوقاف قرار نگرفته است.

ارزش ۵۰۰ میلیارد تومانی موقوفات طبس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس تعداد موقوفات این شهرستان را ۳۸۵ مورد عنوان کرد و اذعان داشت: ارزش ریالی این موقوفات بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است.

حسینی‌زاده با بیان اینکه رقبات موقوفات طبس مربوط به خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران و کربلا است، متذکر شد: تعداد این موقوفات حدود تمامی موقوفات در خراسان جنوبی است.

وی از محل درآمد هفت موقوفه در طبس در ماه مبارک رمضان به افطار دادن و هزینه اطعام مومنان خاص پرداخته شده است، تصریح کرد: حدود ۲۰ درصد موقوفات طبس با نیت اطعام به مومنان در ماه رمضان وقف شده است.

اطعام در رمضان امسال ۱۳ هزار نفر افزایش یافت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از اطعام ۲۳ هزار نفر در رمضان سال گذشته خبر داد و افزود: تا پایان رمضان امسال ۳۵ هزار نفر افطار و اطعام می‌شوند.

حسینی‌زاده با بیان اینکه ماه رمضان امسال ۱۳ هزار نفر بیشتر اطعام داده می‌شوند، اذعان داشت: این امر در اثر درآمد بیشتر موقوفات در رمضان سال جاری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =