نمایشگاه پاییزه در طبس برگزار می‎شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور‎ ماه جاری در طبس افتتاح می‌‎شود.

طبس نیوز: رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور‎ ماه جاری در طبس افتتاح می‌‎شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، علی صفرپور اظهار داشت: این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه محصولات و کالاهای اساسی را با تخفیف ویژه در اختیار مردم قرار می‌‎دهد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه تنظیم بازار، ثبات قیمت‌ها، جلوگیری از تورم، ایجاد رقابت بین فروشنده‌ها و جلوگیری از گران فروشی است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر کیف و کفش، لوازم‌التحریر، مانتو و البسه مدارس با قیمتی زیر قیمت بازار و تخفیفی از ۱۰ تا ۱۵ درصد عرضه می‌شود.

صفرپور با اشاره به برپایی ۱۰ غرفه تنظیم بازار در این نمایشگاه ادامه داد: مرغ، گوشت گوسفندی و گوساله، برنج، روغن، قند و شکر، مواد غذایی پروتئینی و شوینده‎‌ها نیز برای رفاه حال مردم و خریداران در سطح نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه طبق روال هر ساله و همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور‎ ماه بازگشایی و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =