سهم پایین استان از منابع ملی به دلیل مشکلات مدیریتی

نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات سرایان با اشاره به تاثیر مثبت منابع صندوق توسعه ملی و نقش آن در ایجاد اشتغال و توسعه گفت: به دلیل مشکلات مدیریتی سهم استان از این منابع بسیار ناچیز است.

طبس نیوز:نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات سرایان با اشاره به تاثیر مثبت منابع صندوق توسعه ملی و نقش آن در ایجاد اشتغال و توسعه گفت: به دلیل مشکلات مدیریتی سهم استان از این منابع بسیار ناچیز است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان، سهم خراسان جنوبی از منابع صندوق توسعه ملی به دلیل سوء مدیریت ها پایین است.

نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات سرایان با اشاره به تاثیر مثبت منابع صندوق توسعه ملی و نقش آن در ایجاد اشتغال و توسعه گفت: به دلیل مشکلات مدیریتی سهم استان از این منابع بسیار ناچیز است.

دکتر «عبدا…زاده»، با توجه به محدود و مشخص بودن منابع اعتباری و بودجه ای و از طرفی بالا بودن سطح توقع مردم بر تعدیل انتظارها تاکید و اضافه کرد: همه انتظار و توقع ها قابل اجرا نیست باید انتظارهای مردمی تعدیل شود.

وی با انتقاد از برخی تصمیم های کارشناسی نشده گفت: تصمیم عجولانه و شتاب زده باعث بروز مشکلات بسیاری می شود و هر گونه تصمیم گیری حتی در آینده تاثیرگذار است و نباید تصمیم های آنی و اشتباه جامعه را از حالت تعادل خارج کند.

وی با بیان این که شوراها نقش مهمی در توسعه امور شهر و روستاها و پیگیری مطالبات مردم دارد بر تبدیل شوراها به ستاد توسعه غیر دولتی در شهرستان ها تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =