دو طرح کشاورزی دامپروری در طبس به بهره برداری رسید

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی از بهره برداری مرغداری گوشتی ۴۰ هزار قطعه ای و یک گاوداری شیریدر شهرستان طبس خبرداد.

طبس نیوز:مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی از بهره برداری مرغداری گوشتی ۴۰ هزار قطعه ای و یک گاوداری شیریدر شهرستان طبس خبرداد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم، حسین نجفی اظهار کرد: طرح پوشش انهار با استفاده از اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در شهر سه قلعه شهرستان سرایان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این طرح با سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسید افزود: از این میزان ۵۰۰ میلیون ریال توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت گردید.

وی گفت : با بهره برداری از این طرح زمیه اشتغال ۲ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

وی ازاحداث مرغداری گوشتی ۴۰ هزار قطعه ای در شهرستان طبس با تسهیلات بانک کشاورزی خبرداد وگفت: این طرح با ظرفیت ۴۰ هزار قطعه در دیهوک از توابع شهرستان طبس ایجاد و زمینه اشتغال ۳ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرد.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری ۱ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال به مرحله بهره برداری رسیدکه از این میزان ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال آن توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت شده است.

نجفی همچنین گفت: یک گاوداری شیری با دریافت اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این طرح با ظرفیت ۳۰ راس گاو شیری در مزرعه محمد آباد از توابع شهرستان طبس ایجاد و زمینه اشتغال ۳ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرد.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی اظهارکرد: این طرح با سرمایه گذاری ۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۲۷۸ هزار ریال به بهره برداری رسیده که ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت شده است.

وی به تجهیز و راه اندازی مرغداری گوشتی در شهرستان قاین اشاره کرد و گفت: این مرغداری گوشتی ۲۴ هزار قطعه ای با دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به مرحله بهره برداری رسید.

نجفی افزود: این طرح با ظرفیت پرورش ۲۴ هزار قطعه مرغ گوشتی در روستای روم از توابع شهر آرین شهر قاین ایجاد و زمینه اشتغال ۴ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرد.

وی بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۵۳۸ هزار ریال به بهره برداری رسید که ۱ میلیارد و ۸۰۴ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال آن را بانک کشاورزی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =