لزوم حمایت همه نهادها از صنعت هوانوردی کشور

لزوم حمایت همه نهادها از صنعت هوانوردی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمود رسولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی ساختمان پلیس فرودگاه طبس، اظهار داشت: صنعت هوانوردی صنعتی لوکس، پیچیده و گران‌قیمت است که بهره‌برداری مطلوب از آن نیازمند مشارکت و حمایت همه نهادها و مسئولان است و از مقامات استان یزد انتظار می‌رود تا هماهنگی و همکاری بیشتری با فرودگاه‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: وظیفه فرودگاه‌های کشور بسیار تخصصی است که باید برنامه‌های فرودگاه‌ها از سوی مسئولان مورد حمایت قرار گیرد، چرا که حمایت مسئولان، در فعالیت و استمرار پروازها تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور یادآور شد: شرکت فرودگاه‌های کشور دو رسالت اصلی مدیریت و راهبری پروازهای کشور، و ارائه سرویس‌های هوانوردی را برعهده دارد که مدیریت هر فرودگاه در کشور به صورت واحد بوده و لازم است همه از جمله پلیس فرودگاه با مدیریت فرودگاه هماهنگ باشند.

وی فرودگاه‌ها را سمبل صنعت هوانوردی معرفی و خاطرنشان کرد: جا دارد که همه مسئولان با مشاهده نقاط ضعف احتمالی در فرودگاه‌ها، در راستای برطرف شدن آن مساعدت و تلاش کنند که البته در بسیاری از استان‌ها سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در فرودگاه‌ها از جمله برای احداث مجتمع‌های رفاهی انجام شده است که باید استاندار یزد و فرماندار طبس در راستای جذب و هدایت سرمایه‌ها به سوی فرودگاه‌های استان و به ویژه فرودگاه طبس برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

رسولی‌نژاد گفت: ساختمان پلیس فرودگاه طبس که امروز شاهد افتتاح و آغاز بهره‌برداری از آن هستیم، با هزینه حدود ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور احداث شده است.

وی اضافه کرد: ترمینال فرودگاه طبس نیز با هزینه ۴۸ میلیارد ریال احداث شده و از حدود دو سال قبل به بهره‌برداری رسیده است که بر این اساس شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور به نوبه خود مشارکت و سرمایه‌گذاری لازم را در فرودگاه طبس داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =