۵۰۰ شغل پایدار جدید در طبس ایجاد می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: بزودی با راه‌اندازی سه کارخانه در شهرستان طبس، برای ۵۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

طبس نیوز:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: بزودی با راه‌اندازی سه کارخانه در شهرستان طبس، برای ۵۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،عباس صفرپوراظهار داشت: بزودی با راه‌اندازی سه کارخانه بسیار مهم و بزرگ در شهرستان طبس، برای ۵۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه‌ها شامل کارخانه زغالشویی و فرآوری زغالسنگ توسط شرکت هلدینگ ایرانیان، کارخانه زغالشویی توسط شرکت پردیس صدر پاژ و کارخانه تولید آهن اسفنجی توسط شرکت فولاد ایرانیان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس بیان کرد: اقدامات مقدماتی انجام و مجوزهای اولیه احداث این کارخانه‌ها صادر شده است و به احتمال زیاد حداقل یکی از این کارخانه‌ها طی مدت یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در منطقه محروم طبس کاری بسیار دشوار است که این می‌طلبد مسئولان شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی نهایت مساعدت را با سرمایه‌گذاران داشته باشند تا این افراد در پیچ و خم بروکراسی اداری گرفتار نشده و از سرمایه‌گذاری در طبس پشیمان نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =