دیدار مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی با امام جمعه طبس

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی طی جلسه ای و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس با امام جمعه طبس دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان طبس پرداخت.

طبس نیوز:مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی طی جلسه ای و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان  طبس با امام جمعه طبس دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان طبس پرداخت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان طبس روز چهارشنبه “غلامرضا کافی” مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی به همراه “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس ضمن دیدار با “حجه الاسلام مهاجریان” امام جمعه شهرستان به بررسی مشکلات موجود در شهرستان طبس پرداختند.

امام جمعه طبس در این جلسه به بیان مشکلات موجود در طبس منجمله تعیین حدود اصلی مرزی شهرستان، انجام امورات مربوط به فرمانداری ویژه طبس که تا به امروز به شکل واقعی محقق نشده است، ایجاد رشته های دانشگاهی هماهنگ با پتانسیل های موجود در شهرستان طبس، ایجاد شغل های مناسب با صنابع دستی طبس و … پرداخت.

مهاجریان ضمن یادآوری پتانسیل و منابع خدادادی موجود در منطقه طبس گفت: باید در جهت استفاده بهتر از این پتانسیل ها مدیریت و ساماندهی و برنامه ریزی هر چه بیشتر انجام و جذب سرمایه گذار در شهرستان صورت گیرد که حتماً این امر باعث ایجاد هر چه بیشتر در شهرستان خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتظامی استانداری نیز در این جلسه در خصوص مسائل مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

کافی در خصوص دانشگاه های موجود در طبس گفت: طبق بررسی ها، دانشگاه های شهرستان طبس جزء بهترین دانشگاه های استان های خراسان جنوبی و یزد بوده و هستند.

مباحث کارگری، کمک به اشتغال جوانان و پایدار ماندن شغل های موجود در طبس از سایر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

طالبیان مقدم نیز با تاکید بر حمایت از بخش های خصوصی و دولتی در شهرستان گفت: اگر از مسائل سرمایه گذاری در شهرستان حمایت نشود، بخش های خصوصی به ثمر نمی رسد.

وی افزود: اولین موضوع در معادن حمایت از زیرساخت ها (جاده ـ سوخت ـ برق و …) است که اگر دولت این زیرساخت ها را ایجاد کند انگیزه سرمایه گذاری بیشتر بوجود می آید که این امر نیز باعث اشتغال بیشتر در شهرستان خواهد شد.

کافی در پایان سفر خود به طبس از تعدادی از شرکت ها و همچنین روستای ملوند (روستای مرزی شهرستان) بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =