یک عدد استاندار نیازمندیم

یکی از نویسندگان خبری خراسان جنوبی با قلم طنز به سراغ موضوع انتخاب استاندار برای استان خراسان جنوبی رفته است:یک عدد نفر استاندار برای استان تازه تأسیس خراسان جنوبی نیازمندیم.

طبس نیوز:یکی از نویسندگان خبری خراسان جنوبی با قلم طنز به سراغ موضوع انتخاب استاندار برای استان خراسان جنوبی رفته است:یک عدد نفر استاندار برای استان تازه تأسیس خراسان جنوبی نیازمندیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،یکی از طنزپردازان خبری استان همزمان با تلاش‌های جریان‌های سیاسی برای معرفی استاندار خراسان جنوبی در مطلبی به بیان ویژگی‌های چهارمین استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر پرداخته است:

در اطلاعیه‌ای که امروز از طرف جمعی از نخبگان، فرزانگان، عزیزان و دلبران طنزپرداز استان خراسان جنوبی در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسیده آمده است: به یک عدد نفر استاندار برای استان خراسان جنوبی نیازمندیم.

با توجه به اتمام مهلت قانونی استاندار فعلی استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه ایشان، نیازمند به یک استاندار جدید با خصوصیات ذیل هستیم:

۱- مورد اتفاق همه احاد مردم استان اعم از پیر، جوان و دانشجو، غیردانشجو و …

۲- مورد توافق همه مسئولان استان اعم از ورزشی، غیرورزشی، اجتماعی و …

۳- جدیدالچهره و فوق‌العاده خوش عکس برای راحتی عکاسان خبری استان در گرفتن عکس از ایشان

۴- راضی، پرصولت و دارای مقام‌های قهرمانی و رشادت در رشته‌های مختلف در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی برای کم نیاوردن از استانداران قبلی

۵- دارای حداقل مدرک دیپلم خیاطی برای بریدن روبان‌های افتتاحیه‌ها به صورت اصولی به گونه‌ای که در افتتاحیه‌های بعدی هم استفاده شود.

۶- داشتن سابقه فعالیت در رشته‌های سه‌گانه یا پاورلیفتینگ برای درد کمر نشدن در کلنگ زدن پروژه‌های استانی و شهرستانی

۷- داشتن گواهی نجات غریق که به تأیید وزارت ورزش و جوانان رسیده باشد. از آنجا که استان خراسان جنوبی مهد دریاچه‌های مصنوعی است، برای جلوگیری از غرق شدن در این دریاچه‌ها هنگام افتتاح، این ویژگی ضروری است.

۸- بومی بودن به گونه‌ای که در روستاهای میانه راه سربیشه و نهبندان به دنیا آمده باشد که هم اهل نهبندان محسوب شود و هم اهل سربیشه. تحصیلات مقدماتی را در بیرجند طی کرده باشد. حداقل ۶ سال از عمر بابرکت خود را در قاین سپری کرده باشد. خانواده خانم ایشان از سرایان یا فردوس باشد، یک برادر خانمش در درمیان ساکن باشد. حداقل سالی ۴ مرتبه به بشرویه سفر کرده باشد و یک دوست صمیمی یا آشنای خانوادگی در طبس داشته باشد. اگر دوست طبسی نداشت، باید تعهد محضری بدهد که پس از سمت استانداری حداقل ۴ سال در طبس زندگی کند.

۹- دارای ویژگی اعتدال یا حتی‌الامکان آب و هوای معتدل را دوست داشته باشد.

۱۰- از آنجا که مردمان خراسان جنوبی مردمی خانواده دوست هستند به استاندار بعدی مجوز داده خواهد شد فقط ۳ نفر از بستگان خود را فقط در پست‌های محدود در استانداری بکارگیری کند.

۱۱- رسانه‌ای بودن در حدی که هفته‌ای سه مرتبه مصاحبه با رسانه‌های محلی داشته باشد و دارای اکانت در فیس‌بوک و تویتر باشد.

گفتنی است به استاندار بعدی یک جعبه انار مجانی فردوس، ۵ کیلو پسته بشرویه، دو مثقال نه یک مثقال زعفران ناب قاین، یک کیلو عناب بیرجند، ۳ روز اقامت رایگان در مزار کاهی سربیشه در چله زمستان (البته تأمین نفت بر عهده خود استاندار خواهد بود)، ۴ بلیت آب گرم گزیک، یک کیلو خرمای طبس به شرطی که در چله تابستان در همان محل تحویل شود، یک دوره نهبندان‌گردی به شرطی که از مسیر شهداد نهبندان در ایامی که این جاده تعطیل است به نهبندان مسافرت شود به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت.

از مردم فهیم استان دعوت می‌شود اگر خصوصیت دیگری به نظرشان می‌رسد در قسمت نظرات درج کنند تا اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =