مشکلات گاز کشی طبس مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه ای مشترک بین شرکت گاز استان یزد و شرکت گاز استان خراسان جنوبی در خصوص تسریع در روند گاز کشی شهرستان طبس گفتگو و تبادل نظر گردید.

طبس نیوز:در جلسه ای مشترک بین شرکت گاز استان یزد و شرکت گاز استان خراسان جنوبی در خصوص تسریع در روند گاز کشی  شهرستان طبس گفتگو و تبادل نظر گردید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس،روز چهارشنبه و در جلسه ای با حضور “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان، “فرشید دشتی” مدیر عامل گاز استان خراسان جنوبی، “ضیائی مقدم” معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی، “مولودی” معاون بهره برداری شرکت گاز استان یزد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در خصوص مسائل گازرسانی شهر طبس و بخش های دستگران و دیهوک بحث و تبادل نظر گردید.

طالبیان مقدم در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز، با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما، از مسئولان اجرایی گازکشی سطح شهر طبس، تسریع در روند گازکشی و علمک گذاری را خواستار شد.

وی افزود: اولویت ما در سطح شهر نصب المک های باقی مانده و ترمیم حفاری های انجام شده توسط شرکت گاز است که در حال حاضر نصب ۲۸۰۰ علمک که در تعهد خراسان جنوبی است در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس گفت: ترمیم حفاری های شرکت گاز با همکاری شهرداری طبس در دستور کار است که به همین زودی آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص گازرسانی به منطقه دیهشک گفت: گازرسانی به این منطقه انجام شده و با قول مساعد شرکت گاز، تزریق گاز به منطقه دیهشک در هفته آینده انجام خواهد شد.

دشتی مدیرعامل گاز استان خراسان جنوبی در این جلسه گفت: پیمانکار مربوطه طبق قرارداد با سه اکیپ مشغول علمک گذاری هستند و طبق استانداردهای شرکت گاز بدنبال افزایش کمیت و کیفیت در خصوص گازکشی شهر طبس هستیم.

وی افزود: در بحث گازرسانی به بخش دستگردان و به محض تخصیص اعتبارات لازم، گازکشی شروع خواهد شد.

وی همچنین در خصوص گازرسانی به ده روستای بخش مرکزی و همچنین بخش دیهوک گفت: در خصوص ده روستای بخش مرکزی پیمانکار انتخاب شده و در حال بستن قرار داد هستیم و در خصوص بخش دیهوک نیز مطالعات انجام و انتخاب مسیر صورت گرفته که در حال استعلام از ادارات مربوطه هستیم.

دشتی در خصوص نزدیک شدن به فصل سرما عنوان کرد: قول می دهیم که در فصل سرما نیز کار علمک گذاری و گاز کشی متوقف نشود و با همین شدت ادامه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =