سیدیاسر محمدزاده فرمانده پلیس راهور شهرستان طبس شد

در جلسه ای و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و فرماندهی پلیس راهور استان خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان طبس برگزار شد.

طبس نیوز:در جلسه ای و با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و فرماندهی پلیس راهور استان خراسان جنوبی، مراسم تودیع و  معارفه فرماندهی پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس،صبح روز پنج شنبه ۹۲/۷/۱۱ در جلسه ای و با حضور “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، “حسنی” فرماندهی پلیس راهور استان خراسان جنوبی، “محسن جلالیان” فرماندهی انتظامی شهرستان طبس و تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان طبس برگزار شد.

حسنی در این مراسم گفت: با توجه به بازدیدهای بعمل آمد در بحث ترافیکی در شهرستان اقدامات خوبی توسط شورای ترافیک صورت گرفته است، ولی هنوز نیاز به اقدامات بیشتری در این زمینه در شهرستان می باشد که با توجه به مسافرت های زیاد هموطنان به این شهرستان نیازمند توجه بیشتری است.

در این مراسم از زحمات چند ساله “علیرضا عبداللهی” در پلیس راهور شهرستان طبس تقدیر و “سیدیاسر محمدزاده” به عنوان فرماندهی پلیس راهور شهرستان طبس انتخاب شد.

2 دیدگاه دربارهٔ «سیدیاسر محمدزاده فرمانده پلیس راهور شهرستان طبس شد;

  1. امیدواریم همانطور که این سید بزرگوار در قاین ما یه افتخار بود در شهر دار المؤمنین هم افتخا ر مردم شریف طبس و قاینیهای مقیم طبس با شد .. انشا ا…

  2. خداوند انشاا… به ایشون توفیق دهد تا بتوانند در زیر سایه حسین بن موسی کاظم (ع) به مردم مؤمن شهرستان طبس خدمت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =