آمریکا تاکنون حسن‌نیتی از خود در قبال ایران نشان نداده است

امام جمعه طبس گفت: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان‌شان تاکنون در مذاکرات متعدد هیچ حسن‌نیتی از خود در قبال ایران نشان نداده‌اند و حتی معتقد به افزایش تحریم‌ها علیه ایران هستند.

طبس نیوز:امام جمعه طبس گفت: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان‌شان تاکنون در مذاکرات متعدد هیچ حسن‌نیتی از خود در قبال ایران نشان نداده‌اند و حتی معتقد به افزایش تحریم‌ها علیه ایران هستند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به مذاکرات اخیر گروه ۱+۵ در ژنو درباره موضوع فعالیت هسته‌ای ایران، اظهارکرد: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان‌شان تاکنون هیچ حسن‌نیتی از خود در قبال ایران نشان نداده‌اند و حتی معتقدند که با افزایش فشار تحریم‌ها، ایران دست از حق مسلم خود در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای برخواهد داشت، درحالی که قطعا اشتباه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان ایران همواره به دنبال احقاق حقوق خود از جمله در زمینه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای براساس موازین شرعی و فتوای مقام معظم رهبری هستند و آمریکا و دیگران باید بدانند که هرگونه درخواستی از سوی آنان مبنی بر توقف غنی‌سازی اورانیوم بی‌شک مورد قبول مردم و مسئولان ایران قرار نمی‌گیرد.

خطیب جمعه طبس ضمن گرامیداشت روز ورزش و تربیت بدنی، بیان کرد: ورزش از دیدگاه اسلام دارای اهمیت فراوانی است و عبادت و اطاعت خداوند و خدمت به مردم هم نیازمند بدنی سالم است.

مهاجریان مقدم گفت: لازم است مسئولان و دست‌اندرکاران امرورزش کشورمان با برنامه‌ریزی دقیق بیش از گذشته به ترویج ورزش‌های همگانی وهمچنین ورزش‌های مورد تأکید اسلام، توجه کنند و موضوع رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی ورزشکاران نیز مدنظر قرار گیرد.

اشاره به برگزاری مراسم حج، گرامیداشت روز برنامه‌ریزی و آمار و تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی در زندگی فردی و اجتماعی، اشاره به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی فرزند حضرت امام خمینی(ره)، گرامیداشت روز پیشگیری از پوکی استخوان، و اشاره به نقش ارزشمند مردم طبس در بازسازی عتبات عالیات، از دیگر محور‌های سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =