طبس تحول را احساس خواهد کرد

وجه الله خدمتگزار به مساله انتزاع و الحاق طبس اشاره کرد و گفت: مردم خوب شهرستان طبس پس از الحاق به خراسان جنوبی منتظر یک تحول عمده بودند که من این حق را برای شهرستان طبس مسلم می دانم و تلاش خواهم کرد تا این توقع به جای مردم شهرستان محقق گردد.

طبس نیوز:وجه الله خدمتگزار به مساله انتزاع و الحاق طبس اشاره کرد و گفت: مردم خوب شهرستان طبس پس از الحاق به خراسان جنوبی منتظر یک تحول عمده بودند که من این حق را برای شهرستان طبس مسلم می دانم و تلاش خواهم کرد تا این توقع به جای مردم شهرستان محقق گردد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از دانا،در جلسه ای یک ساعته و در اولین ملاقات رسمی “وجه الله خدمتگزار” استاندار جدید خراسان جنوبی و با حضور امام جمعه، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی این شهر در خصوص مسائل مختلف از جمله تعلل در تعهدات توسط شرک گاز استان، توجه ویژه به شهرستان طبس در حوزهای بهداشت و درمان، اشتغال و راهها و نیز تقویت عملی معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان و استقلال حوزه انتخابیه بحث و گفتگو شد.
استاندار خراسان جنوبی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی را انسانی توانمند، دلسوز و خادم واقعی مردم دانست و گفت: عضویت دکتر عبداله زاده در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای استان خراسان جنوبی یک امتیاز محسوب می شود که باید برای توسعه و پیشرفت منطقه همه مسئولان همدل شده و به صحنه بیایند.
“وجه الله خدمتگزار” از اینکه خادم مردم خراسان جنوبی شده است ابراز خرسندی کرد و افزود: استان خراسان جنوبی از نمایندگانی همدل و هماهنگ برخوردار است که وحدت نظر مجمع نمایندگان استان کم نظیر است و این برای مردم خوب خراسان جنوبی یک فرصت ارزشمند و برای بنده یک دوره طلایی محسوب می شود.
وی بر نگاه ویژه دولت به استان خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: ظرفیت و برنامه های کاری استان را برای گنجاندن در بودجه سال ۹۳ تبیین و احیاء خواهیم کرد تا از هم اکنون با یک برنامه مدون بتوانیم بر توسعه و آبادانی خراسان جنوبی همت کنیم.
مهندس خدمتگزار خود را روستازاده ای شهرستانی خواند و تاکید کرد: در هر لحظه از دوران کاری خود را خادم مردم می دانم و سعی کرده ام هرگز از این مسیر خارج نشوم و امیدوارم در سایه رهنمودهای ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس و شوراهای اسلامی و هم استانی های عزیز بتوانم خدمتگزاری شایسته باشم و در آخرین روز کاری خود شرمنده خالق و مخلوق نگردم.
مقام ارشد مدیریت استان خراسان جنوبی گفت: اولین خدمت خود به مردم را از فرمانداری و با راه اندازی دفتر فنی آغاز کرده ام و همواره در ۳۳ سال تجربه خدمتی با دهگردشی و بازدیدهای سرزده از نزدیک مشکلات را رصد و نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام کرده ام.
وی شورای اسلامی شهر طبس را به همدلی و وحدت دعوت کرد و گفت: باید به طور منسجم و برنامه ریزی شده طرح های زیربنایی که منشاء خدمت به مردم است را فراهم کنید و در ادامه اگر نیازی به مساعدت استانداری خراسان جنوبی باشد در حد توان اداری استان اهتمام داشته و در پیگیری امور مردم جدیت خواهیم کرد.
وی همچنین از مسئولان شهرستان طبس خواست با جدیت پای کار باشند و گفت: دست مدیرانی که در مسیر توسعه و پیشرفت استان پویا باشند را می فشارم، اما اگر قرار باشد در این مسیر، یک مدیر کم بیاورد باید کار را واگذار کند.
استاندار خراسان جنوبی به مساله انتزاع و الحاق طبس اشاره کرد و گفت: مردم خوب شهرستان طبس پس از الحاق به خراسان جنوبی منتظر یک تحول عمده بودند که من این حق را برای شهرستان طبس مسلم می دانم و تلاش خواهم کرد تا این توقع به جای مردم شهرستان محقق گردد و انشالله استان خراسان جنوبی بویژه طبس تحول را احساس خواهد کرد.
امام جمعه طبس ضمن تبریک به مهندس خدمتگزار گفت: زلزله طبس یک فاجعه بود اما موجب شد تا موتور انقلاب برای توسعه و بازسازی این شهرستان شتاب بگیرد و در برهه ای از زمان نیز ورود تولیت عظمای آستان قدس رضوی به یمن وجود حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برای خدمت رسانمی به مردم شهرستان بر آبادانی منطقه افزود.
حجت الاسلام “سید ابراهیم مهاجریان مقدم” طبس را مهد علماء و شخصیت های بزرگ برشمرد و از استاندار جدید خراسان جنوبی خواست تا در اولین سفر کاری خود به شهرستان طبس سفر کند و مهندس خدمتگزار در این زمینه قول داد تا هرچه سریعتر شهرستان های استان را مورد بازدید قرار دهد و طبس را در اولیت داشته باشد.
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواهان نگاه ویژه استاندار جدید به مطالبات و کمبودهای شهرستان طبس شد و تصریح کرد: مردم صبور و نجیب این شهرستان بعد از الحاق به خراسان جنوبی توقع برخی تغییرات در نحوه خدمت رسانی داشتند که انشالله به این مهم توجه شود.
“محمدعلی عبداله زاده” افزود: شهرستان طبس دارای پتانسیل های ارزشمند انسانی، طبیعی و منطقه ای است که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد و همانطورکه پیش از این شنیده ایدهمواره از مردم این شهرستان به نجابت، صداقت، مهربانی و نیکی یاد می شود و طبس نیز در حوزه منابع زیرزمینی و معدنی، بهشت زمین شناسی ایران است.
عضو هیئات امنای صندوق توسعه ملی از همکاران خود در مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به خاطر وحدت و همدلی بسیار خوب تقدیر کرد و آن را بعنوان یک شاخصه مهم در عرصه خدمت بی منت برشمرد.
رییس شورای اسلامی شهر طبس در ادامه با اعلام سلام مردم شهرستان به استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: شهرستان وسیع طبس باید آنچنان که هست شناخته شود تا آنچنان که باید دیده شود.
“علیرضا عبدالرحیمی” تصریح کرد: دیانت، اصالت و پاکدستی نیروهای طبسی همواره زبانزد است و مردم خونگرم این منطقه همواره به پایبندی بر اصول انقلاب اسلامی شهره هستند و با وجود ذخایر عظیم معدنی و توانمندی های برجسته شهرستان نباید غبار محرومیت بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =