راه‌اندازی اولین نیروگاه حرارتی کشور نیازمند حمایت‌های دولت است

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد اولین نیروگاه حرارتی کشور در شهرستان طبس گفت: راه اندازی این نیروگاه نیازمند حمایتهای دولت است.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد اولین نیروگاه حرارتی کشور در شهرستان طبس گفت: راه اندازی این نیروگاه نیازمند حمایتهای دولت است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد علی عبدالله زاده ظهر دوشنبه در شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه  تعدادی از پروژه‌های عمرانی به پایان رسیده اما به مرحله بهره برداری نرسیده است، اظهارکرد: کمبود اعتبارات عمرانی موجب شده تا با مشکلاتی در این زمینه مواجه شویم که نیاز است دولت در این زمنیه حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات موجب پویایی و فعالیت بخش خصوصی می‌شود، تصریح کرد: از بخش خصوصی و تولیدی حمایت شود و این حمایت‌ها می‌تواند از محل صندوق توسعه ملی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس در زمینه صنایع و معادن پتانسیل‌های زیادی دارد، گفت: توجه به این پتانسیل‌ها و راه اندازی زیرساخت‌های این بخش گامی موثر در توسعه شهرستان و استان خراسان جنوبی است.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی کمبود آب را مهم ترین معضل شهرستان طبس عنوان کرد و افزود: انتقال آب به شهرستان طبس باید به طور جد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث آب نسبت به سایر استان‌ها عقب مانده است، تصریح کرد:  بیش از ۴۰۰ روستای این استان با تانکر آبرسانی می شود.

عبدالله زاده خواستار توجه ویژه به وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان شد و ادامه داد: وضعیت بهداشت و درمان در طبس رضایت بخش نیست و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا هرچه در بحث بهداشت و درمان، هزینه شود سرمایه گذاری  محسوب می شود.

نماینده مردم طبس در مجلس با بیان اینکه بخش خصوصی آماده راه اندازی نیروگاه حرارتی شهرستان است، بیان کرد: این نیروگاه به عنوان اولین نیروگاه حرارتی کشور باید به طور ویژه مورد توجه دولت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =