توجه عادلانه به همه نقاط طبس خواسته امامان جمعه این شهرستان است

امام جمعه طبس گفت: یکی از خواسته های مردم و امامان جمعه طبس از استاندار جدید این است که به تمامی نقاط شهرستان نگاه و توجه یکسان داشته باشند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: یکی از خواسته های مردم و امامان جمعه طبس از استاندار جدید این است که به تمامی نقاط شهرستان نگاه و توجه یکسان داشته باشند.

به گزارش طبس نیوز به نقل ار خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان طبس با حضور امامان جمعه شهرستان طبس، استاندار خراسان جنوبی و برخی مدیران کل استان، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی شهرستان طبس برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت در هر کشور، استان و منطقه، هماهنگی، همدلی، وحدت و تعامل مسئولان آن است که این همدلی در شهرستان طبس وجود دارد.

وی از استاندار خراسان جنوبی که نخستین سفر شهرستانی خود پس از انتصابش به شهرستان طبس انجام داده است، تقدیر کرد.

امام جمعه طبس گفت: ما همواره اعلام کرده‌ایم که گرچه شهرستان طبس دارای سه امام جمعه است اما این سه امام جمعه یک زبان مشترک دارند و به همین دلیل امام جمعه شهر دیهوک طبس ادامه موارد و خواسته‌ها را بیان می‌کند.

امام جمعه دیهوک طبس نیز گفت: شهرستان طبس دارای مردمانی مؤمن، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و شایسته خدمت است و علاوه بر این، این شهرستان از ظرفیت‌های قابل‌توجهی مانند آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، معادن غنی، فرودگاه و راه آهن برخوردار است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا افزود: توجه عادلانه به همه نقاط شهرستان طبس، استفاده از ظرفیت گردشگری، استفاده از نظرات و تجربه‌های آیت‌اله واعظ طبسی و امکانات آستان قدس رضوی از جمله درخواست‌های مردم و امامان جمعه شهرستان طبس است.

وی تصریح کرد: استاندار پیشین خراسان جنوبی پس از الحاق شهرستان طبس به این استان بارها اعلام کرده بود که مدیران استان نظر و توجه ویژه‌ای به طبس دارند که از استاندار جدید نیز می‌خواهیم تا این نگاه همچنان ادامه یابد.

امام جمعه شهر دیهوک طبس گفت: هماهنگی بسیار مطلوبی بین روحانیان، مدیران ادارات دولتی، نماینده مردم، و شوراهای اسلامی در شهرستان طبس حاکم است که این می‌تواند سوغات خوبی برای استاندار در نخستین سفرش به شهرستان طبس باشد.

وی همچنین از استاندار خراسان جنوبی برای حضور در بخش‌های دستگردان و دیهوک طبس دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =