مردم به مسائل ارزشی توجه ویژه دارند

امام جمعه طبس با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵، گفت: مردم به مسائل ارزشی توجه ویژه دارند و مسائل مادی آنها را از مسیر عادی و انقلاب خارج نمی‌کند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵، گفت: مردم به مسائل ارزشی توجه ویژه دارند و مسائل مادی آنها را از مسیر عادی و انقلاب خارج نمی‌کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‎مقدم ظهر امروز در جمع مردم طبس، اظهار داشت: ویژگی طبس و استعدادها و قابلیت‌های آن بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: باید با توجه ویژه از این امکانات و موقعیت‌ها، با برنامه‌ریزی درست از آن استفاده بهینه شود تا هم برای استان و هم کشور مفید و موثر واقع شود.

امام جمعه طبس با بیان این‌که مردم در همه مسائل آگاه و هوشیار هستند، افزود: مردم شریف ملت ما در طول این ۳۲ سال حماسه‌های زیادی را خلق کرده‌اند.

مهاجریان‌مقدم، هشت سال دفاع مقدس، فتنه ۸۸، تحریم‌های موجود و حماسه ۲۴ خرداد را از جمله حماسه‌های مهم مردم برشمرد.

وی تصریح کرد: طبیعی است مردمی که بصیرت دارند توقعات آنها نیز بر اساس همان بصیرت و آگاهی بوده بنابراین توجه داشته باشند که امکانات دولت در حد برآوردن تمامی نیازهای آنها نیست.

امام جمعه طبس با بیان این‌که آنچه مردم را ناراحت می‌کند وجود تبعیض‌ها است، اذعان داشت: در دولت یازدهم این اتفاق نخواهد افتاد و تمامی امور بر میزان عدالت اجرا می‌شود.

مهاجریان‌مقدم یادآور شد: مردم برای مسائل مادی انقلاب نکردند بلکه برای پیشرفت استان و کشور قیام کردند.

وی ادامه داد: مردم به مسائل ارزشی توجه ویژه دارند و مسائل مادی آنها را از مسیر عادی و انقلاب خارج نمی‌کند.

امام جمعه طبس متذکر شد: اگر دشمنان خیال می‌کنند که با تحریم مردم را از مسیرشان باز می‎‌دارند، سخت در اشتباه هستند چراکه امروزه مردم در مقابل مشکلات اقتصادی تحمل بالایی دارند اما انتظار دارند مسئولان هم در حد توان خود برای رفع مشکلات آنها گام بردارند.

مهاجریان‌مقدم با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵، افزود: تیم مذاکره‌کننده محکم ایستاده‌اند و از خط قرمزها عبور نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های مردم سبب می‌شود مسئولان در صحنه‌های سیاسی و بین‌المللی موفق عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =