گرامیداشت هفته بسیج در طبس با دویست برنامه متنوع وشاخص

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه طبس گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه ‌برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان طبس اجرا می‌شود.

طبس نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت سپاه طبس گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه ‌برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان طبس اجرا می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع)؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: گرچه هفته بسیج از ۳۰ آبان آغاز می‌شود اما در طبس برنامه‌های متعدد و متنوعی حتی از ۵ روز مانده به آغاز هفته بسیج تدارک دیده شده است که در مجموع بیش از ۲۰۰ ویژه ‌برنامه مختلف به این مناسبت در سطح شهرستان طبس اجرا می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: موفقیت‌ها و افتخارات بسیج در طول انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف بدست آورده ایم وامسال هفته پربرکت بسیج با عنوان «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» نام‌گذاری شده است .

وی با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای برنامه‌های این هفته تجلیل از حماسه آفرینی‌های بسیجیان ، معرفی فرهنگ بسیجی به نسل جوان اظهارداشت: تبیین اقتصاد مقاومتی، نمایش اقتدار و سازمان بسیج، توسعه برنامه‌های حلقه‌های تربیتی شجره صالحین، توجه دادن به امر به معروف و نهی از منکر، و اطلاع‌رسانی از خدمات بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح نمود: از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته بسیج در طبس می‌توان به ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم به‌وسیله بسیج جامعه پزشکی، افتتاح و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادمان شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) مسجد آیت‌الله نمایی، برگزاری همایش بصیرتی و گرامیداشت شهدای فصل، برگزاری یادواره شهدای روستای زیرک‌آباد عشق‌آباد، برگزاری یادواره شهدای خواهر دانش‌آموز، و برگزاری یادواره شهیده سیده طاهره هاشمی و تجلیل از زنان ایثارگر خواهد بود.

وی ادامه داد: دیدار بسیجیان، فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان ادارات با امام جمعه طبس، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و سبک فرزندپروری، اجتماع حماسی گردان‌های امام حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا، الزهرا(س) و سایر اقشار، برگزاری همایش بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت، و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان نیز برخی دیگر از این برنامه‌هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =