نیازمندی ۴۰ میلیارد تومانی محور بشرویه طبس

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برقراری ارتباط بشرویه به طبس از مسیر خراوان و خدافرید ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

طبس نیوز:مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برقراری ارتباط بشرویه به طبس از مسیر خراوان و خدافرید ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،رضا رجبی اظهار داشت: مطالعات بازگشایی جاده بشرویه طبس از مسیر‌های طبس، خراوان، خدافرید و بشرویه از آذرماه امسال آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که این مسیر در دو محور فعلی با همدیگر ارتباط دارند، ادامه داد: مسیر بشرویه به طبس در ضلع شمال‌غربی بشرویه ۱۲۲ کیلومتر طول دارد.

۲۲ کیلومتر از محور بشرویه طبس خاکی است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: مسیر دوم این محور در ضلع شمال‌شرقی بشرویه، دیهوک و طبس قرار دارد.

رجبی با بیان این‌که طول محور بشرویه طبس ۱۸۲ کیلومتر است، گفت: میزان ۲۲ کیلومتر از این مسیر خاکی است.

وی با بیان این‌که برای برقراری ارتباط بشرویه با طبس از مسیرهای خراوان و خدآفرید ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اذعان داشت: این پروژه در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان از طرح ملی مصوبه داشته است.

اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان به محور بشرویه طبس

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان از ماده ۱۸۰ فرمانداری بشرویه به این مسیر خبر داد و یادآور شد: همچنین ۷۳ میلیون تومان از ماده ۱۸۰ فرمانداری سرایان به این پروژه اختصاص یافته است.

رجبی خاطرنشان کرد: بخشی از این هزینه‌ها از محل ماشین‌آلات راه و شهرسازی استان تامین می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =