دولت صدای مظلومانه کارگران را بشنود

در گردهمایی کارگران شهرستان طبس دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات طبس خواست تا دولت صدای مظلومانه کارگران را بشنود و حداقل عدالت را در حق کارگران رعایت کند، کاری که در دولت قبل اتفاقی نادر محسوب می شد.

طبس نیوز:در گردهمایی کارگران شهرستان طبس دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات طبس خواست تا دولت صدای مظلومانه کارگران را بشنود و حداقل عدالت را در حق کارگران رعایت کند، کاری که در دولت قبل اتفاقی نادر محسوب می شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر طبس،غلامرضا محمدی در این گردهمایی که در محل خانه کارگر تشکیلات طبس و به مناسبت سالروز تصویب قانون کار برگزار شد گفت: اگر دولت عدالت را در حق کارگران رعایت کند هیچ کارگری بیکار نخواهد شد و فقر ریشه کن میشود . عدالتی که در دولت نهم و دهم متاسفانه کارگران از آن برخوردار نبودند.

وی افزود: اکنون کارگران به دلیل قرارداد کار موقت امنیت شغلی ندارند. وی در ادامه از مسئولین خواست تا برای درمان این غده سرطانی فکری اندیشیده و این معضل را ریشه کن نمایند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات طبس خواست تا مسئولان همکاری بیشتری داشته و گفت: کسانی که در مملکت اسلامی کار می کنند باید حواسشان به کارگران باشد.

محمدی دکتر متخصص و بیمارستان تامین اجتماعی را از نیازهای طبس برشمرد و گفت: این  در حالی است که در این شهرستان بیش از ۱۵ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه قریب به  ۴۰ میلیون جمعیت کارگری کشور است گفت: در مجلس شورای اسلامی تنها یک نماینده از این جمعیت وجود دارد.

محمدی خواستار تشکیل کانون خواهران خانه کارگر تشکیلات طبس شد.

علی محمدی مسئول امور اعضای خانه کارگر تشکیلات طبس نیز قطعنامه سالروز تصویب قانون کار را قرائت و در پایان قطعنامه از اعضای هیئت تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس با اهداء لوح تقدیر نمود.

محمدی در ادامه به جمع بانوان حاضر در جلسه که قهرمانی تیم والیبال بانوان خانه کارگر را در جام رمضان سال ۹۲ رقم زده بودند سپاس گفت و تلاش آنان را شایسته جامعه شریف کارگری دانست و در پایان با اهدای لوح و جوایزی از آنان قدردانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =