ارتقای فرمانداری طبس قانونی است

فرماندار ویژه طبس گفت: ارتقای فرمانداری طبس به فرمانداری ویژه کاملاً قانونی است که با پیگیری‌های درحال انجام امید است تمامی امتیازها و اختیارات فرمانداری ویژه طبس حداکثر تا پایان امسال تحقق یابد.

طبس نیوز:فرماندار ویژه طبس گفت: ارتقای فرمانداری طبس به فرمانداری ویژه کاملاً قانونی است که با پیگیری‌های درحال انجام امید است تمامی امتیازها و اختیارات فرمانداری ویژه طبس حداکثر تا پایان امسال تحقق یابد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،احمد طالبیان مقدم به ارائه توضیح درباره وضعیت ارتقای فرمانداری شهرستان طبس پرداخت و اظهار داشت: ارتقای فرمانداری طبس به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه براساس مصوبه هیأت دولت انجام شده و کاملاً قانونی است.

وی ادامه داد: تحقق کامل تمامی امتیازهای فرمانداری ویژه شهرستان طبس زمان‌بر است که البته هم‌اکنون ۱۶ شهرستان دیگر کشور نیز دارای مشکلی مشابه شهرستان طبس هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: هم‌اکنون روال قانونی تحقق کامل امتیازهای فرمانداری ویژه شهرستان طبس با پیگیری لازم از سوی استانداری خراسان جنوبی، در حال طی شدن است، اما این موضوع ابتدا مستلزم تغییر چارت سازمانی فرمانداری است، چراکه با ارتقای فرمانداری طبس به فرمانداری ویژه باید سه معاونت و ۱۵ کارشناس و کارشناس مسئول به مجموعه فرمانداری افزوده شود که برای این منظور باید ابتدا کمیته تغییر و تحول در وزارت کشور تشکیل شود تا کد استخدام برای جذب نیروی مورد نیاز فرمانداری ویژه طبس اختصاص یابد.

وی بیان کرد: موضوع ارتقای فرمانداری طبس به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه براساس قانون تصویب شده و تمامی مراحل و جوانب آن نیز در قانون پیش‌بینی شده است که با پیگیری‌های درحال انجام امید است تمامی امتیازها و اختیارات فرمانداری ویژه طبس حداکثر تا پایان امسال تحقق یابد.

طالبیان مقدم تصریح کرد: مردم عزیز طبس به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشند و قول می‌دهیم تا برابر قانون این موضوع را پیگیری کرده و بزودی به نتیجه نهایی برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =