لزوم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در حل بحران‌ها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایران اگر امروز تا حدی مجبور به نشستن پای میز مذاکره شده است، ناشی از عدم مدیریت صحیح منابع کشور، از دست دادن زمان، و عدم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج به نحو مطلوب است.

طبس نیوز:فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایران اگر امروز تا حدی مجبور به نشستن پای میز مذاکره شده است، ناشی از عدم مدیریت صحیح منابع کشور، از دست دادن زمان، و عدم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج به نحو مطلوب است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،سردار یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در اجتماع حماسی بسیجیان طبس که در محل ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شعار حضرت امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی و در مرحله نخست «نه شرقی، نه غربی» بود، چراکه نمی‌توان با اتصال به طاغوت، جمهوری اسلامی را اقامه کرد و لازمه تحقق جمهوری اسلامی ابتدا نفی شرق و غرب به تمام معناست.

وی ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند تا اثبات کنند که از شرق و غرب بیزارند و امروز نیز اگر سردمداران دنیای کفر مجبورند در یک سنگر قرار گیرند تا با پیشرفت ایران مقابله کنند به دلیل همین مقاومت، مجاهدت و حضور بسیجیان در همه صحنه‌هاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار جهانی زمانی حتی ذره‌ای برای ایران ارزش قایل نبود و اگر جایی نیاز به گفت‌وگو بود مقام‌های دست پنجم و دهم و بیستم آمریکا با شخصیت‌های اول مملکت ما دیدار می‌کردند، اما امروز در‌به‌در به‌دنبال یک نشست با شخصیت‌های این نظام هستند، به طوری که سردمدار کفر اوباما پس از تماس تلفنی با رئیس‌جمهور کشورمان، نشست خبری ترتیب داده و این موضوع را به‌عنوان یک پیروزی بزرگ برای خود تلقی می‌کند؛ این اقتدار ایران در پای میز مذاکرات به برکت حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌ها و نفوذ تفکر بسیجی در جبهه‌های فلسطین، لبنان، سوریه و… است.

وی خاطرنشان کرد: ایران نیز اگر امروز تا حدی مجبور است پای میز مذاکره بنشیند ناشی از این است که خوب عمل نشده، زمان از دست رفته، منابع کشور به‌طرز صحیح مدیریت نشده و از ظرفیت عظیم بسیج به نحو مطلوب استفاده نشده است.

نظری تصریح کرد: بسیج بن‌بست شکن و مانع‌بردار است و ما اعتقاد داریم که مشکل اقتصادی کشور با مدیریت صحیح قابل حل است.

وی چهار محور اساسی در فرهنگ عاشورا را برائت از کفار و عدم سازش با طاغوت، ظالمان و مستکبران؛ مجاهدت و استقامت؛ هزینه دادن؛ و امامت برشمرد و افزود: راز موفقیت شجره طیبه بسیج و اساس تفکر و اندیشه بسیجی نیز الگو قرار دادن همین فرهنگ کربلا و عاشوراست که در حرکت‌های سازنده و توفنده بسیج نقشی مؤثر و انکارناپذیر داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =