طبس شاگرد ممتاز خراسان جنوبی است

علوی مدیر کل امور روستایی خراسان جنوبی گفت:به جرات می توان گفت شهرستان طبس به جهت اقدامات انجام شده در روستاها شاگرد ممتاز استان خراسان جنوبی است و از امتیازات ویژه ای همچون فرمانداری ویژه برخوردار است که البته باید استانداری توجه ویژه ای به طبس و بخش های تابعه داشته باشد.

طبس نیوز:علوی مدیر کل امور روستایی خراسان جنوبی  گفت:به جرات می توان گفت شهرستان طبس به جهت اقدامات انجام شده در روستاها شاگرد ممتاز استان خراسان جنوبی است و از امتیازات ویژه ای همچون فرمانداری ویژه برخوردار است که البته باید استانداری توجه ویژه ای به طبس و بخش های تابعه داشته باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛علوی مدیر کل امور روستایی خراسان جنوبی جهت بازدید از بخشها و روستاهای شهرستان طبس و مشاهده اقدامات انجام شده وکمبودها و مسائل موجود، به شهرستان طبس عزیمت نمود.

علوی ضمن تشکر از معاون استاندار و فرماندار طبس و بخشدار مرکزی به جهت همراهی با وی در بازدید از روستاها گفت:به جرات می توان گفت شهرستان طبس به جهت اقدامات انجام شده در روستاها شاگرد ممتاز استان خراسان جنوبی است و از امتیازات ویژه ای همچون فرمانداری ویژه برخوردار است که البته باید استانداری توجه ویژه ای به طبس و بخش های تابعه داشته باشد.

وی افزود: در بازدیدی که از روستاها داشتم اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز هم مشکلات و کمبودهایی وجود دارد. باید با روحیه ای جهادی،بسیجی و انقلابی در جهت سازندگی روستاها قدم برداشت و به بخش های مرکزی-دیهوک و دستگردان به طور جداگانه رسیدگی کرد.

مدیر کل امور روستایی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد:مسئولان باید مسائل روستایی را جدای از مسائل شهری ببینند و روستاها را بیشتر مورد رسیدگی قرار دهند.

طالبیان مقدم ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل روستایی خراسان جنوبی گفت: مردمان روستاها انسانهایی زحمتکش و صبورند و هر گونه اقدام جهت رفع مشکلات آنها و سازندگی روستاها خیر و ثواب اخروی زیادی به همراه دارد.روستاها باید به عنوان محور توسعه و استقلال هر کشوری حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =