هوشمندی تیم هسته ای ایران قابل تحسین است

خطیب موقت جمعه طبس هوشمندی تیم هسته ای ایران را قابل تحسین دانست و گفت: در آینده نیز این زیرکی و اعتماد نکردن به دشمن ضروری است که هم در معارف اسلامی ما مطرح و هم رهبری مورد تاکید دارند.

طبس نیوز: خطیب موقت جمعه طبس هوشمندی تیم هسته ای ایران را قابل تحسین دانست و گفت: در آینده نیز این زیرکی و اعتماد نکردن به دشمن ضروری است که هم در معارف اسلامی ما مطرح و هم رهبری مورد تاکید دارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مودب در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان طبس با بیان اینکه در مذاکرات ژنو شش قدرت برتر جهان یک طرف میز مذاکرات بودند و طرف دیگر ایران، اظهار کرد:  یکی از دستاوردهای گفتگوهای ژنو این است که شش قدرت در برابر یک قدرت و منطق قرار دارد منطقی که آنها را وادار کرد وزاری خارجه شان در یک نقطه جمع شوند.

وی با بیان اینکه قدرت نحس منطقه به نگرانی افتاده و خشمگین  شده و این مذاکرات را محکوم می کند، افزود: محور عربی حامی استکبار هم به وحشت افتاده که اگر با این روند ایران جلو رود آینده ما چه خواهد شد.

وی در خصوص نگرانی هایی که برخی در داخل ایران دارند، گفت: اگر چیزی دارای انحراف باشد و مطلوب نباشد رهبرمعظم انقلاب تحسین نمی کنند.

وی ادامه داد: آنچه ممکن است باعث نگرانی باشد این است که افرادی در داخل بخواهند زمینه اختلاف را بوجود آوردند و تحریم ها را بزرگ جلوه دهند که مردم ما هوشیارند و می دانند توطئه های دشمنان رها نخواهد شد و آنها همیشه علیه ایران و اسلام توطئه داشته اند.

 وی با تاکید بر اینکه باید افکار عمومی جهان را روشن کرد، بیان داشت: در همین راستا در داخل نباید تخریبی انجام شود و راه را باید درست رفت.

امام جمعه موقت طبس همچنین گفت: قدمهایی که به اصطلاح دشمنان عقب نشینی است به هیچ عنوان عقب نشینی تلقی نمی شوند اهدافی است که ما به هیچ عنوان دنبالش نبوده ایم و ارزش دنباله گیری نبوده است که آنها به عنوان امتیاز تلقی می کنند.

حجت الاسلام مودب تاکید کرد: ملت شریف ایران و دانشمندانش نشان داده اند با سختی ها مقابله کرده اند و حتی در زمان سختی ها به آنچه خواسته اند دست یافته اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هرکس در هر جایی که کار می کند و در هر پست و مقامی است اگر طاعت خداوند باشد مطلوب است و گرنه اگر صرفا برای  مشغول بودن  باشد و یا طاعت خدا و یاد خداوند نباشد فاقد ارزش است.

وی عنوان کرد: یک انسان باید مشغولیاتش با یاد خدا باشد و خداوند را باید فراوان و صبح و شب یاد کرد تا خداوند نیز ما را جزء بندگان ویژه اش قرار دهد.

حجت الاسلام مودب با بیان اینکه کشور ایران امروز به عنوان ام القرای مسلمین به حساب می آید، تصریح کرد: استکبار سعی می کند آسیبی را به این کشور وارد کند که بیشترین کینه های آن از سمت صهیونیستم غاصب  است.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: اگر یهود شدیدترین کینه هایش را علیه ایران بکار می برد باید جهانیان به این نتیجه برسند که ایران اسلامی در مسیر حق است و باید حمایت شود.

روزپاراالمپیک و تجدید بیعت معلولان با رهبر معظم انقلاب، روز بزرگداشت شیخ مفید،  روز بیمه، روز مجلس، سالروز شهادت سردار جنگل  و سالروز تصویب قانون اساسی در سال ۵۸ از دیگر محورهایی بود که خطیب جمعه طبس درخصوص آنها صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =