هنرستان فنی ریخته گری در طبس راه اندازی می شود

شه پرست مدیرعامل شرکت فولاد طبس ایرانیان عنوان کرد:در آینده و بعد از تکمیل کارخانه قصد تاسیس هنرستان شبانه روزی و مسائل آموزشی را برای دیپلم های فنی داریم که در آنجا آموزش و مدرک فوق دیپلم ریخته گری صادر خواهد شد.

طبس نیوز: شه پرست مدیرعامل شرکت فولاد طبس ایرانیان عنوان کرد: در آینده و بعد از تکمیل کارخانه قصد تاسیس هنرستان شبانه روزی و مسائل آموزشی را برای دیپلم‌های فنی داریم که در آنجا آموزش و مدرک فوق دیپلم ریخته‌گری صادر خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ صبح روز شنبه  جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و تعیین تکلیف واگذاری زمین به شرکت فولاد طبس ایرانیان با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، «محمد علی بیجاری» مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، «علیرضا جمیع» رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و مدیران کل آب منطقه‌ای ـ منابع طبیعی ـ امور اراضی جهاد کشاورزی ـ محیط زیست ـ برق و نماینده شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت فولاد طبس ایرانیان در محل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

در ابتدای جلسه شه پرست مدیرعامل شرکت فولاد طبس ایرانیان به بیان مسائل کلی در خصوص کارخانه و اقدامات آن در فاز اول و فاز دوم کارخانه ـ متراژ درخواستی زمین ـ ولتاژ برق و میزان مصرف آب در این کارخانه پرداخت.

وی افزود: در آینده و بعد از تکمیل کارخانه قصد تاسیس هنرستان شبانه روزی و مسائل آموزشی را برای دیپلم‌های فنی داریم که در آنجا آموزش و مدرک فوق دیپلم ریخته‌گری صادر خواهد شد.

شه پرست عنوان کرد: برای اتمام فاز اول و دوم کارخانه ۶۰ هکتار زمین نیاز است.

طالبیان مقدم در این جلسه ضمن تشکر از همکاری همه مدیران کل مربوطه؛ از آن‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به صدور مجوز‌های لازم با نظر موافق در خصوص تاسیس کارخانه مورد نظر اقدام نمایند تا به سرمایه شرکت فولاد طبس ایرانیان صدمه‌ای وارد نگردد.

وی افزود: هدف همه ما کمک به استارت شروع کارخانه است که احداث و شروع به کار این کارخانه یک پون مثبت برای استان و شهرستان طبس خواهد بود و ایجاد اشتغال برای حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد که با وجود زیرساخت‌هایی که در شهرستان طبس هست می‌تواند این کار سریع‌تر انجام شود.

در ادامه جلسه معاون آب منطقه‌ای ـ مدیرعامل شرکت توزیع برق و نماینده شرکت گاز استان خراسان جنوبی به بیان مسائل مربوطه پرداخته و با دید مثبت آمادگی خود را بعد از دریافت موافقت اصولی کارخانه از صنابع و معادن استان جهت همکاری با شرکت مزبور اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =