سهل انگاری عمومی در حادثه استخر طبس/ مسابقه از کی بپرسم در مورد حادثه استخر طبس !!!

در پی حادثه استخر فجر طبس و غرق شدن یک خانم جوان ۳۴ ساله که هم اکنون نیز در بیمارستان و در شرایط بدی به سر می برد ، شکایتی صورت نگرفته ، دادگستری و نیروی انتظامی پاسخی ندارند، خبرنگاران طبس مانند شرکت کنندگان مسابقه از کی بپرسم به هر مسئول زنگ میزنند و البته مانند توپ فوتبال در این بین پاسکاری می شوند. این درحالی است که استخر فجر طبس همچنان در حال فعالیت است.

به گزارش طبس نیوز ؛ در حادثه استخر طبس یک خانم جوان غرق می شود و امروز پس از گذشت بیش از ۴۸ ساعت از وقوع حادثه در حالی که این خانم در وضعیت مرگ مغزی به سر می برد ، هیچ پاسخی از سوی مسئولان مربوطه داده نشده و اینطور که از شواهد پیداست هیچ گونه پیگیری و اقدام قضایی نیز در این خصوص نشده است.

رییس اداره ورزش -جوانان طبس در گفتگویی تلفتنی با خبرنگار ما اظهار می کند استخر فجر پس از این حادثه ناگوار در حال فعالیت است ، دادگستری و نیروی انتظامی اظهار بی اطلاعی می کنند و می گویند هنوز شکایتی صورت نگرفته، سازمان ورزش -جوانان نیز گویا همچنان از این حادثه بی اطلاع است.

دادستان طبس در پاسخ به خبرنگار طبس نیوز در خصوص این حادثه گفت: در مورد این مطلب هنوز کسی شکایتی نکرده و پرونده ای به دست ما نرسیده است .

حجت الاسلام امیر زارع حسینی افزود: باید اول شکایتی صورت بگیرد تا به موضوع ورود کنیم و ادامه داد: مصاحبه نمی کنم، بهتر است از نیروی انتظامی پیگیری کنید .

فرمانده انتظامی طبس نیز که در حال ماموریت است در پاسخ به خبرنگار ما گفت: در خصوص این مطلب هنوز اطلاعی در دست ندارم.

خبرنگاران طبس در سومین روز حادثه مانند شرکت کنندگان مسابقه از کی بپرسم به هر مسئول زنگ میزنند و البته مانند توپ فوتبال در این بین پاسکاری می شوند. این درحالی است که استخر فجر طبس همچنان در حال فعالیت است.

غرق‌شدگی علت حادثه استخر طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =