نقطه قوت راهپیمایی اربعین مردمی بودن است

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: شور و شعور و عشقی که در این مراسم دیده می شود تنها برگرفته از عشق و علاقه مردم و زائران به امام حسین(ع) است.

به گزارش طبس نیوز، سید مهدی طلائی مقدم در جلسه اعضای کمیته جذب مشارکت های ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: شهرستان در این نشست ضمن تقدیر از دست اندرکاران ستاد اربعین شهرستان نقطه قوت راهپیمایی اربعین را مردمی بودن آن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در هیج کجای دنیا نمی توان شاهد چنین صحنه های نابی بود، افزود: شور و شعور و عشقی که در این مراسم دیده می شود تنها برگرفته از عشق و علاقه مردم و زائران به امام حسین(ع) است.

طلائی مقدم برداشتن قدم های مثبت و خدمت در راه همایش اربعین را درجهت زنده نگه داشتن نام شهدا و مذهب تشیّع قلمداد کرد و افزود : می بایست برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این مراسم در سال آینده تلاش کنیم.

در این دیدار مجتبی محمدی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در اربعین ۹۷ پیشنهادات خود را به منظور بهبود امکانات و تجهیزات ستاد در راستای افزایش کمی و کیفی اقدامات در سال آینده ارائه کرد.

در پایان مقرر شد مسئول ستاد اربعین شهرستان گزارش مکتوبی از کمبود ها و مشکلات را به معاون استاندار و فرماندار ویژه ارائه دهد تا با بررسی و حل مشکلات، شاهد هرچه بهتر شدن خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =