حماسه ۹ دی از حماسه‌های مهم و سرنوشت‌ساز بود

امام جمعه طبس گفت: حماسه ۹ دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بوده که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشته‌اند به‌وجود آمده است.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: حماسه ۹ دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بوده که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشته‌اند به‌وجود آمده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم  با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ از خارج تقویت و هدایت می‌شد و به عنوان یک انقلاب مخملی می‌خواستند انقلاب ما را دچار مشکل کنند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت سازی بوده که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشته‌اند به‌وجود آمده است.

امام جمعه طبس با بیان این‌که فتنه‌گران و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کردند دست به کار احمقانه‌ای زدند، افزود: جسارت به مقدسات دینی و عزاداری امام حسین (ع) و اصل مهم ولایت فقیه و جسارت به حضرت امام خمینی (ره) از کارهای دشمنان در سال ۸۸ بود که مردم ولایت‌مدار ایران به جسارت دشمنان پاسخ دندان‌شکنی دادند.

مهاجریان مقدم ادامه داد: مردم متوجه اهداف شوم آن‌ها شدند و با هدایت مقام معظم رهبری، مردم بلافاصله در ۹ دی به صحنه آمدند و حمایت قاطع خودشان را از ولایت فقیه اعلام کردند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند که این به برکت مردم و هم از عنایات غیبی الهی بوده است.

وی با بیان این‌که مردم باید هوشیار و بیدار باشند و از مکر دشمنان غافل نشوند، گفت: دشمنان انقلاب همیشه در کمین بوده و از کوچک‌ترین فرصت به نفع خود استفاده می‌کنند و به انقلاب ضربه می‌زنند.

امام جمعه طبس تصریح کرد: مردم فریب ظاهر افراد را نخورند و همیشه حق را با حق بشناسند نه با اشخاص و افراد، امام علی (ع) در این مورد فرموده‌اند «حق را ب‌شناس و اهل حق را هم خواهی شناخت» این‌گونه به مملکت ما آسیبی نمی‌رسید.

مهاجریان مقدم متذکر شد: دشمنی دشمنان خارجی با اسلام و قرآن آن هم اسلام نابی که منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است و این دشمنی عمیق و دیرینه بوده و دست بردار از آن نخواهند بود.

این مسئول با بیان این‌که وظیفه خواص و نخبگان جامعه بسیار زیاد است، تصریح کرد: آن‌ها باید آن‌چه در جامعه می‌گذرد را رصد کنند و نظارت داشته باشند و نگذارند زمینه‌ای برای فعالیت دشمنان و فتنه‌گران به وجود بیاید و در ‌‌نهایت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =