راه‌اندازی ایستگاه مطالعه طبس

مسئول ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری ایستگاه مطالعه طبس راه‌اندازی می‌شود.

طبس نیوز: مسئول ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری ایستگاه مطالعه طبس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، علیرضا عرب ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی بیرجند، اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه سازه‌هایی است، که برای استفاده بهینه از وقت مردم در مراکز پر رفت و آمد ایجاد می‌شود.

وی، اجرای طرح ایستگاه مطالعه را از طرح‌های ملی دانست و اذعان داشت: این طرح از یک سال گذشته در تمامی استان‌های کشور آغاز شده است.

فعال بودن ۹ ایستگاه مطالعه در خراسان جنوبی

مسئول ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد ۹ ایستگاه مطالعه فعال در این استان وجود دارد.

عرب ادامه داد: خراسان جنوبی حائز رتبه بر‌تر در اجرای ایستگاه مطالعه در کشور شده است.

وی با بیان این‌که ایستگاه‌های مطالعه فعال خراسان جنوبی در شهرستان‌های بیرجند، قاینات و فردوس خدمت‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: تا پایان سال جاری ایستگاه مطالعه طبس افتتاح می‌شود.

توزیع ۱۵۰ هزار جلد کتاب در بین ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی

مسئول ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ هزار جلد کتاب برای ایستگاه‌های مطالعه این استان دریافت شده است، متذکر شد: از این تعداد ۱۵۰ هزار جلد توزیع شده است.

عرب با بیان اینکه از بین کتاب‌های توزیع شده در بین ایستگاه‌های مطالعه خراسان جنوبی ۷۰ درصد آن برگشت کرده است، متذکر شد: خراسان جنوبی در این زمینه مقام نخست را در کشور کسب کرده است.

وی در پایان محل ایستگاه‌های فعال خراسان جنوبی را در مکان‌های بالای یک‌هزار نفر دانست و اضافه کرد: مهم‌ترین دغدغه ما عدم آشنایی مردم با این ایستگاه‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =