اعدام یک قاچاقچی در طبس

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان طبس گفت: حکم اعدام یک نفر قاچاقچی مواد مخدر، سحرگاه امروز در محل زندان طبس اجرا شد.

طبس نیوز: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان طبس گفت: حکم اعدام یک نفر قاچاقچی مواد مخدر، سحرگاه امروز در محل زندان طبس اجرا شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از عصر ایران، عبدالجواد پارسافر اظهار داشت: یک نفر متهم به نام «حسن. س» اهل طبس در سال ۱۳۸۸ به اتهام حمل ۵۹۱ گرم و ۹۰ سانتی‌گرم مواد مخدر از نوع هروئین و مرفین دستگیر شد.

وی اذعان داشت: پس از رسیدگی در دادسرا و با صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه انقلاب یزد شعبه ویژه مستقر در طبس ارسال شد که در تاریخ ۱۳۸۹/۰۶/۲۷ با توجه به تعدد جرم و پنج مورد سابقهٔ قبلی دیگر این متهم در زمینه حمل و فروش مواد مخدر و همچنین باتوجه به میزان مواد مکشوفه، به‌موجب دادنامه صادره این دادگاه به اعدام محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان طبس بیان کرد: دادگاه با توجه به جوانی متهم تقاضای یک درجه تخفیف در مجازات متهم را کرد که این موضوع از سوی دادستانی کل کشور رد شد و به‌موجب دادنامه مورخ ۱۳۸۹/۱۰/۲۵ دادستانی کل کشور، رأی صادره از سوی دادگاه انقلاب طبس تأیید شد.

این مقام مسئول افزود: پس از تأیید حکم، برای عفو متهم طی دو مرحله اقدام و در هر دو بار تقاضای عفو رد شد و در ‌‌نهایت در سحرگاه امروز چهارشنبه حکم اعدام متهم در سن ۴۳ سالگی و در محل زندان طبس اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =