اجرای طرح استعدادیابی والیبال در طبس

در راستای اجرای طرح استعدادیابی ورزشی توسط هیاتهای شهرستان، آذر ماه سال جاری با همکاری اداره آموزش و پرورش، مرحله اول طرح استعدادیابی در رشته والیبال توسط هیات مربوطه در محل سالن ورزشی کوثر برگزار شد.

طبس نیوز: در راستای اجرای طرح استعدادیابی ورزشی توسط هیاتهای شهرستان، آذر ماه سال جاری با همکاری اداره آموزش و پرورش، مرحله اول طرح استعدادیابی در رشته والیبال توسط هیات مربوطه در محل سالن ورزشی کوثر برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طبس، براساس دعوت بعمل آمده بیش از ۵۰ نوجوان و نونهال در این طرح مشارک داشتند که پس از بررسی و اجرای تستهای ورزشی و شرکت در دوره مقدماتی این طرح، هم اکنون بیش از ۳۰ نفر در دوره آموزش والیبال مشارکت دارند و برنامه تمرینات آن‌ها سه روز در هفته زیر نظر مربیان برگزار می‌گردد.

طبق برنامه پیش بینی شده، مرحله دوم طرح در بهمن ماه سال جاری و با مشارکت کانون بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و هیات والیبال برگزار خواهد شد و از متقاضیان جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل خواهد آمد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره ورزش و جوانان شهرستان و یا با مرتضایی، دبیر هیات والیبال (۰۹۱۳۲۵۲۹۷۶۹) تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =