اعزام زائران از فرودگاه طبس به عتبات عالیات در صورت استقبال مردم پیگیری می‌شود

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در خصوص امکان اعزام زائرین از فرودگاه طبس به سفرهای زیارتی عتبات عالیات گفت: در صورت استقبال مرم شهرستان اعزام از فرودگاه این شهرستان را پیگیری می‌کنیم.

طبس نیوز: مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در خصوص امکان اعزام زائرین از فرودگاه طبس به سفرهای زیارتی عتبات عالیات گفت: در صورت استقبال مرم شهرستان اعزام از فرودگاه این شهرستان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، ابوالفضل نوفرستی در حاشیه همایش عمره‌گزاران شهرستان طبس، اظهارکرد: استان خراسان جنوبی برای اولین سال است که متولی اعزام عمره‌گزاران شهرستان طبس به کشور عربستان است.

وی بیان کرد: اولین سالی است که بیش از هفت کاروان زائرین عمره استان به طبس اختصاص یافته است.

نوفرستی افزود: در طبس دو دفتر زیارتی وجود دارد که در این دودفتر اقدامات خوبی برای زائرین انجام شده است.

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی عنوان کرد: طبس همانند دیگر جاهای استان از شهرهای پرزائر است یعنی مردم سفرهای خود را به سفرهای زیارتی اختصاص داده‌اند و این نشان از اعتقادات راسخ و خوب مردم استان دارد.

نوفرستی همچنین درخصوص مرتفع شدن مشکل تهیه ارز زائران گفت: این مشکل مرتفع شده و بانک‌های عامل همکاری خوبی با زائرین دارند که با پیگیری‌های انجام شده در همه شهرهای استان شعبه ارزی دایراست و نیاز به مراجعه مردم به مرکز استان برای تهیه ارز نیست.

نوفرستی در خصوص امکان اعزام زائرین از فرودگاه طبس به سفرهای زیارتی عربستان و عتبات عالیات گفت: این در حوزه کاری حج و زیارت نیست و باید از طریق هواپیمایی کشوری پیگیری شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره امکان پرواز از فرودگاه طبس در صورت استقبال مردم شهرستان، افزود: اگر در شهرستان طبس هر هفته بیش از ۱۴۰ زائر عتبات عالیات متقاضی اعزام باشند پیگیری برای اعزام زائرین از فرودگاه طبس امکان پذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هتل در نظر گرفته شده برای زائرین عمره در سال جاری درجه دو است، تصریح کرد: براساس اطلاعات گرفته شده وجه دریافتی از زائرین برای هتل درجه سه بوده که با ارائه خدمات در هتل درجه دو زائرین رضایت کامل داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =