قهرمانان کاراته شرق کشور تجلیل شدند +تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ارج نهادن به ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان از قهرمانان کاراته مسابقات شرق کشور تجلیل شد.

طبس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ارج نهادن به ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان از قهرمانان کاراته مسابقات شرق کشور تجلیل شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان طبس، طی مراسمی با حضور ورزشکاران سبک کیوکوشین کاراته، در حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات کاراته شهرستان، ضمن برگزاری جلسه صمیمانه‌ای به منظور بررسی وضعیت کاراته و مشکلات موجود از مدال آوران این رشته ورزشی در مسابقات استانی و مسابقات کاراته قهرمانی شرق کشور تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم مردانی، رئیس هیات با تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان از ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اصلی و متولیان اصلی ورزش یاد کرد و خواستار حمایت بیشتر از نوجوانان و جوانان جهت حضوری شایسته‌تر در میادین ورزشی استانی و کشوری شد.

عزیززاده مقدم نیز در ادامه با عرض تبریک به مدال آوران و قهرمانان مسابقات ورزشی، نقش قهرمانان را در الگوپذیری سایر ورزشکاران مهم خوانده و از اینکه قهرمانان شهرستان طبس با کمترین امکانات موفق به احراز مقام‌های درخوری برای ورزش شهرستان و بویژه جامعه ورزش کاراته شده‌اند ابراز خوشحالی کرد و گفت: تلاش اداره ورزش و جوانان و مجموعه همکاران به عنوان خادمان ورزش بر این اصل استوار است که بتواند خدماتی درشان ورزشکاران عزیز فراهم آورد تا زمینه درخشش استعدادهای بر‌تر بیش از گذشته فراهم آید.

در ادامه با قرائت عناوین کسب شده، از قهرمانان مسابقات ورزشی مختلف، با اهداء تقدیر نامه اداره ورزش و جوانان و هیات کاراته، احکام قهرمانی و هدایای تهیه شده، تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است روز جمعه ۲۹ شهریور ماه، مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی در بخش مود شهرستان بیرجند برگزار شد که تیم کاراته شهرستان طبس در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان موفق شد در مصاف با حریفان خود با کسب یازده مقام و عنوان قهرمانی با دست پر به خانه بازگردد.

برای تیم شهرستان طبس ولی اخوان قربانی، جمال بانوی و سعید رضایی مقام اول – مجید رحمانی‌پور و احسان علیپور مقام دوم – اصغر نقی آبادی، ایمان بام نشین، مهدی رحیمی، رضا حسن‌زاده، ابوالفضل شریفیان و رضا علیزاده مقام سوم کسب کردند.

تصاویر:

تجلیل از قهرمانان کاراته شرق کشور

تجلیل از قهرمانان کاراته شرق کشور

تجلیل از قهرمانان کاراته شرق کشور

تجلیل از قهرمانان کاراته شرق کشور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =