پیگیری اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعدد در طبس

نماینده مردم طبس خبرهای خوشی درباره پروژه‌های در دست اجرا در طبس داد.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس خبرهای خوشی درباره پروژه‌های در دست اجرا در طبس داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمدعلی عبداله‌زاده امروز طی سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه طبس، اظهار داشت: تنها راه پیشرفت، پرهیز از حواشی و اختلاف‌افکنی است که در شهرستان طبس با توجه به انسجام و وحدتی که بین مسئولان با محوریت امام جمعه وجود دارد گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات مردم برداشته شده است.

وی درباره طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان طبس بیان کرد: علی‌رغم اینکه گازرسانی به بسیاری از مناطق کشور به دلیل کمبود منابع گازی و افزایش قیمت خطوط انتقال، متوقف شده است، اما گازرسانی به بخش‌های دستگردان و دیهوک طبس بزودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه‌ی بهداشت و درمان مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل احداث و تجهیز بیمارستان یکصد تختخوابی طبس در بودجه ۹۳ پیش‌بینی شده است و علاوه بر این احداث پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در طبس هم که موجب جذب پزشک متخصص و امکانات درمانی می‌شود، در حال پیگیری است.

وی گفت: نیروگاه حرارتی طبس در بودجه سال آینده دارای اعتبار است اما برای تسریع این پروژه برنامه‌ریزی شده تا از همکاری بخش خصوصی و فاینانس کشور چین نیز استفاده شود.

عبداله‌زاده اظهار داشت: بزودی سیستم پیشرفته فاضلاب شهری در طبس اجرا می‌شود که این سیستم قادر است از محل فاضلاب شهری مقدار ۱۲۰ لیتر در ثانیه آب استحصال کند که این میزان برای مصرف بخش صنعت طبس کافی است.

وی افزود: احداث کارخانه‌های فولاد اسفنجی و آلیاژی، مجتمع بازیافت، کارخانه نساجی، و کارخانه جدید زغالشویی در طبس هم پیگیری می‌شود.

نماینده مردم طبس در مجلس با بیان اینکه در حال هدف‌گذاری برای تحصیل ۱۰ هزار دانشجو در طبس هستیم، خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری طبس از سال آینده راه‌اندازی شده و دانشجو می‌پذیرد و مجوز راه‌اندازی واحد خواهران دانشگاه علمی کاربردی در طبس نیز صادر شده است؛ ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس به سمت تأسیس رشته‌های دکترای تخصصی پیش می‌رود و دانشگاه پیام نور طبس نیز بزودی به مرکز ارتقا می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =