شهرداری از صرف هزینه‌های غیرضروری خودداری کند

امام جمعه موقت طبس گفت: باید شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های شهری بسیار دقت کرده و از اجرای طرح‌های غیرمفید و صرف هزینه‌های غیرضرور خودداری کنند.

طبس نیوز: امام جمعه موقت طبس گفت: باید شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های شهری بسیار دقت کرده و از اجرای طرح‌های غیرمفید و صرف هزینه‌های غیرضرور خودداری کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با مقام معظم رهبری و سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار، اظهار داشت: لازم است تا هماهنگی، همفکری و تعامل بین شورای اسلامی، شهردار و فرمانداری در تمامی زمینه‌های مربوط به شهر به نحو مطلوب وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باید در اجرای پروژه‌های شهری بسیار دقت شده و از اجرای طرح‌های غیرمفید و صرف هزینه‌های غیرضروری خودداری شود.

خطیب جمعه موقت طبس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن کنفرانس ژنو دو درباره مسایل کشور سوریه، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره اثبات کرده که دارای سیاست‌هایی اصولی، منطقی، وحدت‌گرایانه، صلح‌طلبانه و مسالمت‌آمیز در منطقه و جهان است که به همین دلیل برخی کشورهای مستبد تلاش می‌کنند تا کنفرانس ژنو بدون حضور ایران برگزار شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره درد و مشکل را خوب درک کرده و درمان و راهکار را هم ارائه می‌کند که در مورد کشور سوریه تنها راه حل نفی دخالت بیگانگان و تکیه بر نظر ملت‌ها و اسلام است.

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص)، یادآور شد: امروز رفاه‌طلبی و ویژه‌خواهی برخی مدیران یکی از مشکلات جامعه و آفت حکومت‌هاست که این موضوع موجب نارضایتی و بدبینی مردم شده و و زمینه‌ی جدایی مردم از حکومت را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) به تمام معنا تسلیم قانون بوده و در هیچ زمینه‌ای خود را فوق قانون نمی‌دانستند و امروز لازم است برای حل مشکلات و سعادتمند شدن جامعه در همه‌ی زمینه‌های فردی و اجتماعی به پیامبر اسلام(ص) تأسی شود.

تبریک سالروز ولادت حضرت امام صادق(ع)، اشاره به جنایات آل سعود و تکفیری‌ها، و گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =