زمینه ارتقای فرمانداری طبس فراهم است

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: فعلاً نمی‌توانم زمانی را برای رفع مشکل و تحقق امتیازهای فرمانداری ویژه طبس تعیین کنم، چون این موضوع در اختیار ما نیست؛ اما زمینه این ارتقا فراهم است و ما هم در راستای تسریع آن تلاش می‌کنیم.

طبس نیوز: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: فعلاً نمی‌توانم زمانی را برای رفع مشکل و تحقق امتیازهای فرمانداری ویژه طبس تعیین کنم، چون این موضوع در اختیار ما نیست؛ اما زمینه این ارتقا فراهم است و ما هم در راستای تسریع آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، خبرنگاران طبس برای شرکت در نشست تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی به بیرجند سفر کردند که علی‌محمد گلستانی‌فرد در حاشیه‌ این نشست و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که با الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، موضوع ارتقای فرمانداری طبس به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیز به تصویب رسیده است، اما تاکنون جز تغییر تابلوی فرمانداری، اختیار و امتیاز ویژه‌ای تفویض نشده است؛ مشکل کار کجاست و تا چه زمانی این مشکل برطرف می‌شود؟، اظهار داشت: این مشکل تنها مختص به شهرستان طبس نیست و تا الان حدود ۲۷ یا ۲۸ شهرستان دیگر که مصوبه‌ دولت مبنی بر ارتقا به فرمانداری ویژه را دریافت کرده‌اند هم این مشکل را دارند.

وی ادامه داد: در جریان این ارتقا باید از نظر تشکیلات، اختیارات و همچنین امکانات ارتقا صورت گیرد که ظاهراً در مصوبه‌ اولیه‌ دولت نکته‌ای وجود داشته که مانع از انجام این ارتقا در تمام فرمانداری‌های ویژه‌ی کشور شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: رایزنی‌های فراوانی در سطح کشور برای رفع این مشکل در حال انجام است، از جمله اینکه در مورد فرمانداری ویژه طبس مکاتبات زیادی در دولت قبل و دولت فعلی با وزارت کشور انجام شده است و حتی در هفته‌ گذشته نیز نامه‌ای در این مورد با امضای استاندار خراسان جنوبی برای وزارت کشور ارسال شد.

وی تصریح کرد: فعلاً نمی‌توانم زمانی را برای رفع این مشکل و تحقق امتیازها و اختیارات فرمانداری ویژه طبس تعیین کنم، چون موضوع در اختیار ما نیست و بستگی به رایزنی‌های مرکز دارد، اما زمینه‌ این ارتقا کاملاً فراهم است و ما هم در راستای تسریع این موضوع تلاش می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =