تصاویر/ بازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبس

خبرنگاران و اصحاب رسانه طبس از رسانه‌‌های مختلف در نشست خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان که در محل معدن زغال‌سنگ پروده طبس با حضور مدیرعامل این شرکت رمضان کریتی‌ثانی برگزار شد شرکت کردند و در ادامه از این معدن نیز بازدید نمودند.

طبس نیوز: خبرنگاران و اصحاب رسانه طبس از رسانه‌‌های مختلف در نشست خبری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان که در محل معدن زغال‌سنگ پروده طبس با حضور مدیرعامل این شرکت رمضان کریتی‌ثانی برگزار شد شرکت کردند و در ادامه از این معدن نیز بازدید نمودند.

لازم به ذکر است در این نشست مریم پوریامنش مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس و مهدی شفیعی‌مقدم صاحب امتیاز نشریه افق طبس در جمع خبرنگاران شرکت داشتند.

تصاویر:

بازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبسبازدید اصحاب رسانه از معدن زغال‌سنگ پروده طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =