انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است

امام جمعه موقت طبس گفت: این انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است و شاهد خواهیم بود در آینده که کفر و ستم از جهان رخت برخواهد بست و این انقلاب از آغاز هدفش این بوده زمینه را برای تمدن جهانی اسلام فراهم کند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مودب با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و نباید از آن غفلت کرد، افزود: در طول تاریخ انقلاب حوادثی پیش آمده که مطبوعات و جریان های خاصی خواستند این شیطان بزرگ را از ذهن ملت بزدایند و ملت به این نتیجه برسد که آمریکا دیگر دشمن درجه یکش نیست مانند توافق وین که روزنامه های زنجیره ای نوشتند این توافق به معنی پایان شعار مرگ بر آمریکا است.

وی اظهار کرد: آنچه آمریکا را ناراحت کرده داشتن سلاح ادعایی اتمی و هسته ای نیست بلکه نگرانیش از این است که انقلاب اسلامی ایران تفکر محو اسرائیل را در برنامه دارد و همانگونه که انقلاب اسلامی ایران دو قطب جهان را تبدیل به سه قطب کرد و قطب جدیدی را به نام انقلاب و اسلام به عرصه سیاست و جهان آورد و بعد هم با نابودی شوروی جهان باز به دو قطب تبدیل شد.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: قطبی با فرهنگ اسلام انقلابی به رهبری انقلاب اسلامی و قطب دیگر تمدن غرب به رهبری آمریکا که وقتی تئوریسین هایشان نوشتند و کتاب و تئوری دادند گفتند قرن آینده و قرن حاضر قرن تقابل دو تمدن غرب و اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی و انقلاب معادلات جهانی را عوض کرده افزود: انقلاب رودرروی قطبی استاده که در جهان عربده میکشد و میگوید در جهان من نه هیچ کس دیگر و عنوان می کند یا با ما یا برما که با مای آن به معنای تسلیم است، اما این انقلاب در مقابل این فرهنگ مبتذل و این تمدنی که بشر را نابود میکند و همه ارزش ها را پایمال می کند ایستاده است.


وی تاکید کرد: هیچگاه از ایده نابودی ظلم و استکبار دست برنخواهیم داشت و فریادمان بلند است و میگوییم مرگ بر آمریکا.

حجت الاسلام مودب با اشاره بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، گفت: این انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است و شاهد خواهیم بود در آینده که کفر و ستم از جهان رخت برخواهد بست و این انقلاب از آغاز هدفش این بوده زمینه را برای تمدن جهانی اسلام فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر سازش با استکبار به هیچ عنوان در مسیر هدف بلند و ارمان متعال ما نیست، خاطرنشان کرد: وظیفه ما هماورد در مقابل استکبار است و در این زمینه نباید کوتاه بیاییم که اگر آرمانی بزرگ باشد هزینه های آن هم باید بزرگ باشد.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور بی سابقه مردم میرساند که مردم حساب انقلاب و رهبر را از حساب مسئولین جدا می کنند وگرنه کم کاری ها مشهود است و کسی نمیتواند انکار کند، اگر انکار کند به معنی این است که چشمش را به روی همه چی بسته است.

وی افزود: مسئولین قدر این مردم خوب، را بدانند که در شرایط سخت حرکت و حماسه ای آفریدند  و وقتی احساس کنند دشمن نقشه ای دارد نقشه را خوب میخوانند و برای اینکه سیلی محکمی به دشمن بزنند در مقابلش اقدام مناسب را انجام میدهند این حرکت مردم رضایت از مسئولین نبود این درک درست شرایط و زدن یک سیلی جانانه، محکم و آبدار بر سردمداران آمریکا بود.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به حادثه تروریستی خاش گفت: شهادت پاسداران تنها نسخه ای بود که بعد این پیروزی، دشمن خود را نشان دهد و کاش مسئولین دقت بیشتری در این امور میکردند این حادثه در این شرایط به وجود نمی آمد که دشمن بتواند خوشحالی کند.
حجت الاسلام مودب به کنفرانس ورشو نیز اشاره کرد و گفت: این کنفرانس قبل از اینکه بتواند ایران را منزوی کند آبروی آمریکا را ریخت که به یک دستاورد ناچیز قانع است اما توان بدست آوردن همان را نیز ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =