جان تازه در کالبد پاساژ طبسیان

شهردار طبس گفت: پروژه پاساژ طبسیان پس از ۱۵ سال شروع به کار کرد و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش طبس نیوز، مجید بهارستانی یزدی در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه به کندی پیش میرفت و باعث مشکلاتی شد و پیمانکار نتوانست آن طور که شایسته است مسئولیت پذیر باشد.

وی یادآور شد: این پاساژ دارای ۶۴ باب مغازه است و پارکینگ به مساحت دو هزار متر و با هزینه چهار میلیارد تومان و هزینه کل آن تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

?بلوار منا

وی در خصوص پروژه بلوار منا گفت: این طرح ترافیک هسته اصلی شهر را تخلیه میکند و مسیر رفت و آمد شهرک های رضوانشهر، زیباشهر، شهید صدوقی و امام حسین(ع) را آسان تر میکند.

وی تاکید کرد: شهرداری به تمام اداراتی که برای تاسیسات این پروژه اقدام کردند اعلام کرده اگر برنامه تاسیساتی دارند اقدام کنند که اگر این پروژه به پایان برسد تا ۱۵ سال دیگر مجوز به آنها داده نمی شود.

شهردار طبس افزود: در حال حاضر اداره آب و فاضلاب اقدام به اجرای تاسیسات آبی کرده که باید سریعتر انجام دهد.

وی هزینه برآورد شده برای این پروژه را پنج میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون سه میلیارد برای این طرح هزینه شده است.

بهارستانی با اشاره به پروژه بلوار شهدای گمنام گفت: یکی از مهمترین بلوارهای شهر که شهرداری به مهندسین خود اعتماد و طرحی را پیشنهاد کرد و توسط خانم عزیزاده اجرا شد بلوار شهدای گمنام طبس است که در آینده از زیباترین محورهای درون شهری خواهد شد.

?بلوار جدید از شهدا تا مسکن مهر

وی به توافق شهرداری با زغالسنگ طبس اشاره کرد و گفت: در آینده توافقی صورت میگرد که طی آن بلواری از میدان شهدا تا مسکن مهر ساخته می شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ متر از این بلوار انجام شده، گفت: هزینه برآورد شده برای این طرح ۷۰۰ میلیون تومان و هزینه کلی آن پنج میلیارد تومان است.

?میدان معلم

شهردار طبس در خصوص میدان معلم گفت: ابتدا مقرر شد درختان اکالیپتوس حذف شود ولی کارشناسان اعلام کردند باید خاک آن که دچار آلودگی است عوض شود.

بهارستانی خاطرنشان کرد: ۴۰ سانتیمتر خاک جدید جایگزین شد و پس از هفته دولت، طرح میدان معلم دوباره آغاز خواهد شد.

بهارستانی با اشاره به جمعیت ۴۵ هزار نفره طبس و مساحت ۱۷۰۰ هکتاری شهر تاکید کرد: طبس به سالیانه ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که بتواند پروژه های خود را به سرانجام برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =