جوانان تاریخ کشور را بخوانند و عبرت بگیرند

حسین خسروی گفت: جوانان ما باید تاریخ خود را بخوانند و در جامعه ای که کودکان و جوانان، تاریخ خود را می خوانند و از آن عبرت می گیرند مردم آن جامعه مانند بزرگان خود تفکر می کنند و اگر ما از مطالعه تاریخ خود فاصله بگیریم یقینا بر عکس خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز، حسین خسروی ، هادی سیاسی کشوری و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در نشست روشنگری تبیین گام دوم انقلاب گفت : ما اگر بخواهیم یک ساختمان بسازیم به نقشه نیاز داریم و امروزه گام دوم انقلاب برنامه و نقشه راه ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی ما است .
وی افزود : جوانان ما باید تاریخ خود را بخوانند و در جامعه ای که کودکان و جوانان ، تاریخ خود را می خوانند و از آن عبرت می گیرند آن جامعه مانند بزرگان خود تفکر می کنند و اگر ما از مطالعه تاریخ خود فاصله بگیریم یقینا بر عکس خواهد شد.
خسوری خاطر نشان کرد : امروز معلمان مهندسان گام دوم انقلاب هستند و ما باید این مسیر و نقشه راه را طی کنیم و طبق دستور رهبر انقلاب جوانان باید به دنبال علم و پژوهش باشند زیرا که علم به ما قدرت می دهد و طبق گفته حضرت علی (ع) ، علم سلطان است.
هادی سیاسی کشوری تاکید کرد : ملتی که مدیریت علمی داشته باشد قدرتمند خواهد بود و اگر از علم فاصله گرفتیم دیگران بر ما حاکم خواهند شد و زدن پهپاد آمریکایی نشانه داشتن علوم پیشرفته است بود که قدرت ما را به نمایش گذاشت.
وی گفت: یکی دیگر از مواردی که مورد تاکید رهبر انقلاب است توجه به معنویت و اخلاق است و علم بدون اخلاق در جامعه فساد می آورد.
خسوری افزود : امروزه دشمن برای این که دین و اسلام ما را از ما بگیرد روی یک جمله سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده است و آن جمله این است ، حجاب را از زنان ایرانی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =