آغاز ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از ۱۲ آبان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت:ثبت نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از ۱۲ آبان آغاز و تا ۱۲ آذر ادامه دارد.

به گزارش طبس نیوز، علیرضا عصاری افزود: هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دی و بهمن ۹۸، برگزار می شود.

وی شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای قرآنی به ویژه در گروه سنی جوانان و نوجوانان، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی موسسات قرآن و عترت،ایجاد انگیزه در بین عموم مردم جامعه به فراگیری معارف قرآن و عترت را از اهداف برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت برشمرد و گفت: این آزمون در مرحله الکترونیکی، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵و ۲۶ دی ماه و در مرحله کتبی، پنجشنبه ۳ بهمن۹۸ انجام می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس افزود: امسال آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۴ گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در ۲ رشته، حفظ قرآن کریم در ۱۰ رشته،مفاهیم و معارف قرآن اهل بیت در ۲ رشته و آموزش های الکترونیکی در ۲ رشته برگزار خواهد شد.

عصاری خاطرنشان کرد: شرکت در تمامی رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن،بدون هرگونه محدودیت سنی،آزاد است و هر داوطلب می تواند در یک یا چند رشته از گروه های امتحانی ۴ گانه، ثبت نام کند.

وی اعلام داشت:علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از ۱۲ آبان تا ۱۲ آذر، به مدت یک ماه، به پایگاه اطلاع رسانی آزمون سراسری قرآن و عترت به نشانی https://www.quranedu.ir مراجعه و از تاریخ ۲۵/۱۰/۹۸ تا ۰۳/۱۱/۹۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی مذکور،کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است نزدیک به ۵۰۰ نفر از علاقه مندان و قرآن آموزان شهرستان طبس، در هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن وعترت در سال ۹۷ ،در این آزمون شرکت کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =