جهان در انتظار نابودی تفکر داعشی است

امام جمعه طبس گفت: کشته شدن البغدادی از ترس نیروهای مقاومت و سرپوش گذاشتن ایجاد داعش توسط آمریکا بود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: مرگ ابوبکر البغدادی که خود را به عنوان خلیفه مسلمین در داعش، دولت اسلامی عراق و سوریه معرفی کرده بود ابهام دارد.

وی تاکید کرد: این کارهای مبهم و خبیثانه از آمریکا، کار دوری نیست از جمله در موضاعات بن لادن، ماجرای ۱۱ سپتامبر و برج های دوقلو، قذافی که آمریکا بر اساس منافع ثروت مادی خود تصمیم می گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات آمریکایی ها از شکل های مختلف قابل تامل است، افزود: آنها احساس کردند از این پس با توجه به قدرتی که جبهه مقاومت پیدا کرده قطعا جایی برای بغدادی وجود ندارد و ترس داشتند که اگر او به دست نیروهای مقاومت بیفتد روسیاهی مضاعفی برای نظام سلطه به وجود می آید و اطلاعات آنها لو میرود.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: کشتن ابوبکر البغدادی نوعی سرپوش گذاشتن بر ایجاد داعش بود چرا که او را خود آمریکا آموزش داد و با گروه های تروریستی همراه کرد و حمایت همه جانبه کرد.

وی تاکید کرد: امروز ملت ها نیاز به نابود کردن تفکر داعشی و تفکر تروریستی هستند که در اصل خود رژیم آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام هستند.

خطیب نماز جمعه طبس با اشاره به روز سیزدهم آبان خاطرنشان کرد: این روز یوم الله است و با حضور شما خواهران و برادران برگزار خواهد شد و روز دوازدهم یادواره شهدای دانش آموز نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در محل هیات فاطمی طبس برگزار خواهد شد و حضور شما موجب شادی خانواده های شهداست.

امام جمعه طبس به مناسبت های تبعید امام به ترکیه در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون، تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی، شهادت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت امام زمان(عج) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =