فرماندار سابق طبس،معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی شد

استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری این استان محمد حسینی را به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این استان معرفی کرد.

طبس نیوز: استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری این استان محمد حسینی را به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این استان معرفی کرد.

وجه‌الله خدمتگزار همچنین از خدمات و فعالیت‌های علی محمدگلستانی فرد در این سمت قدردانی به عمل آورد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روزنامه اطلاعات،محمدحسینی از نیروهای معتدل و اصلاح‌طلب خراسان جنوبی است که سابقه فرمانداری بیرجند (مرکز استان خراسان جنوبی) و همچنین فرمانداری شهرستان‌های طبس فردوس و فریمان را در دوران اصلاحات در کارنامه فعالیت خود دارد و در جریان تقسیم‌ استان خراسان بزرگ و شکل‌گیری خراسان جنوبی نقش بسیار تعیین کننده‌ و سودمندی را ایفا کرده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در آخرین حضور رسمی خود در خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری این استان گفت: اگر خدمتی در این استان انجام شده است نتیجه همکاری و زحمات تمام مسئولان در رده‌های مختلف بوده است.

علی محمدگلستانی فرد با بیان اینکه در حوزه امنیتی، خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور معرفی شده است، افزود: در حوزه سیاسی نیز خراسان جنوبی امسال یکی از امن‌ترین، ‌ آرام‌ترین و قانونمند‌ترین انتخابات را برگزار کرد که مصداق حماسه سیاسی بود.

وی اضافه کرد: در ارزیابی‌های اجتماعی نیز حوزه اجتماعی استانداری امسال جزو حوزه‌های بر‌تر در سطح کشور بوده است. پیش از این نیز در دولت یازدهم تغییرات مدیریتی دیگری در استان رخ داد که مدیران و سرپرستان جدید این حوزه‌ها در این جلسه شورای اداری استان معرفی شدند.

در این مدت سید محمدمحمودی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی، سیدمهدی موسوی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری، حسین موهبتی به عنوان مشاور استاندار در امور اجرایی، علی صیفی به عنوان رئیس کل دادگستری استان، و سرهنگ احمد شهرکی به عنوان فرمانده مرزبانی استان معرفی شدند.

همچنین حسن هاشمی به عنوان مشاور استاندار در امور حقوقی، پرویز آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست، حسین نجفی به عنوان مدیر امور شعب بانک کشاورزی، فرشید دشتی مدیرعامل شرکت گاز، محمدرضا عاملی مدیرکل انتقال خون، محمدسنجری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی، حسین خوبان مدیرکل بیمه سلامت معرفی شدند.

حجت‌الاسلام معصومی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید، غلامرضا سلیمانیان سرپرست آموزش و پژوهش استانداری، حسن قیاسی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مژگان شریفی سرپرست بانوان و خانواده‌استانداری، حسن رضا عمیدیان سرپرست ورزش و جوانان، حسن خسروی سرپرست اداره کل اموال و املاک استان و حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان انتخاب و منصوب شدند و علیرضا جمیع به عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در سمت خود ابقا شد.

 

دیدگاهی در “فرماندار سابق طبس،معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =