فوتسال خانه کارگر طبس با قهرمانی در مسابقات استان به مسابقات کشوری راه یافت

تیم فوتسال خانه کارگر طبس که در مرحله نخست موفق شده بود با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک جام خلیج فارس-گرامیداشت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد راه یافته و با قهرمانی در این مسابقات برای اولین بار به مسابقات کشوری راه یافت و زغالسنگ طبس نیز سوم شد.

طبس نیوز: تیم فوتسال خانه کارگر طبس که در مرحله نخست موفق شده بود با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک جام خلیج فارس-گرامیداشت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد راه یافته و با قهرمانی در این مسابقات برای اولین بار به مسابقات کشوری راه یافت و زغالسنگ طبس نیز سوم شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر طبس، آخرین روز مسابقات فوتسال سوپر لیگ استان با قهرمانی تیم خانه کارگر طبس پایان یافت.

درادامه مسابقات فوتسال سوپر لیگ استان که باحضور ۷تیم برگزارشد، ۴تیم به دور پایانی راه یافتند. در مرحله پایانی که به میزبانی شهرستان قاین انجام شد تیم‌های خانه کارگر طبس رتبه اول وآهن آلات ملائی از شهرستان قاین و ذغال سنگ طبس به ترتیب دوم وسوم شدند.

این مسابقات به صورت دوره‌ای انجام شدکه تیم اول به مسابقات لیگ دسته ۳کشور وتیم دوم به مسابقات جام حذفی کشوری راه پیدا کردند. شایان ذکر است که در روز ماقبل آخر این مسابقات تیم آهن آلات ملائی موفق به شکست ۵بر۱ تیم زغال سنگ شد و در روز پایانی در برابر تیم خانه کارگر طبس با نتیجه ۲بر۲ متوقف شد و تیم خانه کارگر طبس به دلیل گل زده بیشتر به عنوان تیم اول انتخاب شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =